מיהו כונס נכסים?

תפקידו של כונס הנכסים להורות על צו הוצאה לפועל לצורך כינוס של נכסי החייב. כינוס נכסים קורה במצב של פשיטת רגל או חוסר יכולת של החייב לעמוד בחובות שהוא חייב למדינה או לגורמים שונים במדינה. התהליך של כינוס נכסים קורה בדרך כלל רק לאחר בירור הפרטים בבית המשפט ובחינה מעמיקה של כל מקרה.

אם אתם נאלצים להתמודד עם תסבוכת כלכלית מהסוג שהזכרנו, אז הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות יהיה להתחיל בכך שתבחרו לפנות אל עורך דין שיוכל לעזור לכם להתמודד עם מערכת החוק בצורה הרבה יותר טובה, כך שאתם בעצם תוכלו לנצל את כל הזכויות שלכם על הצד הטוב ביותר.

אל תרוצו למכור את הרכב למשל, התייעצו קודם עם מומחי רכב מכונס נכסים.

אל תוותרו על הזכויות שלכם

אתם לא צריכים לוותר על מה שמגיע לכם, שכן במקרים רבים כאשר מתבצע הליך של כונס נכסים, ישנם לא מעט זכויות שאנשים זכאים אליהם ואינם מודעים לכך בכלל. כך שאם אתם לא רוצים להישאר מאחור במובן הזה, אז זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם להביא בחשבון.

תחשבו היטב על כל מה שאתם בוחרים לעשות מצדכם, וכך בעצם אתם תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים כל מה שאתם צריכים על מנת להבטיח שאתם בוחרים ללכת על האופציה הטובה ביותר בשבילכם. אל תקשו על עצמכם ופשוט תבחרו לפנות אל מומחים שיוכלו לעזור לכם כבר מההתחלה של התהליך.

פונים אל מומחים בכינוס נכסים

בכדי שלא תהפכו את כל ההתמודדות הזו לעצמאית וכזו שרק אתם צריכים להתעסק אתה לבדכם, כאשר אין לכם את כל הידע הנדרש בכדי להפיק את המרב, אז תוכלו לחסוך לעצמכם עוגמת נפש רבה על ידי פנייה אל הגורמים הנכונים כמו כונס ישראל בהקדם האפשרי.

תעשו את כל הבדיקות הנחוצות אודות הגורמים השונים שיכולים לעזור לכם, כך שאתם תוכלו להיות בטוחים שאתם בעצם בוחרים לפנות אל האנשים הנכונים ולא להתפשר בשום צורה על כל מה שאתם הולכים לעשות. זה כל מה שעליכם לעשות בכדי להיות בראש שקט עם כל ההתמודדות שלכם של צו ההוצאה לפועל מצדכם.