ביג שוט: טיפים לבחירת קורס שוק ההון

אם החלטתם ללכת לכיוון של שוק ההון, ואתם רוצים ללמוד את התחום באופן מקצועי, חשוב לכם לבחור את גוף הלימודים הנכון והמתאים לכם. כך שלאחר סיום הקורס אכן יהיו לכם כל הכלים והיכולות להתחיל לעסוק בתחום ולהרוויח ממנו כסף. כבר בראשית תהליך הבירורים שלכם תגלו בוודאי כי פועלים כאן בארץ מספר בלתי מבוטל של קורסים ללימודים בתחום. ואתם – לא מכירים את המרצים ואת מוסדות הלימוד. כיצד תדעו במי לבחור? אנחנו בצוות ביג שוט ערכנו לכם כאן מאמר שבו מספר טיפים שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה שלכם.

כך תבחרו קורס שוק ההון

  • הידע שתקבלו – בכל קורס ובכל מכללה או בית ספר כולל הקורס תחומי ידע אחרים וסילבוס שונה. אתם צריכים לערוך בירור ולבדוק מהם הנושאים הנחוצים ומה בדיוק חשוב לכם ללמוד בצורה יסודית, כדי לקבל את הכלים הנחוצים לכם לקראת פעילות פורייה בתחום. לאחר שאתם יודעים מה אתם צריכים ללמוד אתם בודקים מי מציע לכם בקורס את כל הנושאים הנחוצים. מכאן הדרך שלכם להחלטה קצרה.
  • התרגול הנחוץ – יש לשים לב לכך שלימודי קורס שוק ההון הוא לא רק לימוד תאורטי. הוא לימוד שצריך לשלב גם הרבה תרגול מעשי לרכישת מיומנויות ויכולות טכניות משופרות. לפיכך מומלץ לבדוק האם הקורס מציע גם שעות תרגול והוא יכלול התנסות מעשית תחת בקרת המרצים.
  • נגישות הקורס – עליכם לברר כמובן פרטים טכניים על הקורס כדי לבדוק התאמה. היכן הוא מתקיים? באילו שעות? לאורך איזו תקופה הוא מתפרס? תגלו ככל הנראה כי יש קורסים מקוונים שמאפשרים לכם ללמוד במועד שנוח לכם בלי לצאת מהבית. אמנם זה נראה נוח ומנגיש מאוד, אבל המציאות מוכיחה שלפעמים דווקא הקבוצה והנוכחות הפיסית בכתת הלימוד משפרת את הלימודים ואת היכולות.
  • המרצים – יש מרצים שונים שיש להם מיומנות רבה בהנחלת היכולות לעבוד בשוק ההון ולהרוויח כסף. לכן לא תמיד נכון לבדוק רק איזה קורס אתם לוקחים, אלא נכון לבדוק גם מיהם המרצים שינחו את הקורס. כי יש להם חלק גדול בהצלחה שלכם.