שדרוג העסק באמצעות מערכת ERP


מערכת ERP מבוססת על תוכנה חדשנית שפועלת כסר בארגונים גדולים ומבצעת עבודות שחוצות את הארגון על כל ענפיו.

זהו יתרון מובהק של הנתונים מכל האגפים עובדים על תוכנה זהה וכך הם מסונכרנים כל העת.

מערכת ERP

מערכת ERP  מקשרת בין תהליכי הרכש, הכספים, לוגיסטיקה, מעבדות שירות, מלאי, קשרי לקוחות, מכירות וכל מחלקה נוספת הקיימת בחברה.

מערכת ERP  עובדת בזמן אמת ובכל רגע נתון אפשר לראות את הנתונים של מה שקורה בכל אחד מהאגפים ולהסיק מהם מסקנות בזמן אמת ולא בדיעבד רק לאחר שדוחות כספיים היו מוכנים.

מערכת ERP מנהלת את העסק

הכנסת מערכת ERP זו עושה סדר בפעילות העסקית, יוצרת נהלי עבודה, הגדרות תפקידים של גורמים שונים בחברה. הסדר הכול כך חיוני לארגון מוטמע לאט לאט ואפשר לראות שתוך פרק זמן קצר כל הארגון מתיישר ופועל בתוך הנתיב החדש שמאפיין את עבודתה.

חידושים של מערכת ERP

הקדמה הטכנולוגית שעליה מבוססת מערכת ERP בנויה על תפיסת עולם חדשה בשיטת ניהול החברה כדי למקסם את פעילותו של כל עובד למען חזונה של החברה שהוגדר על ידי מנהליה.

דוחות כספיים אוטומטיים

הנתונים הרבים המוזנים מכל המחלקות למערכת, בונים בעצמם דוחות כספיים שונים כמו דוחות רווח והפסד, תזרים המזומנים, תקציב ועוד. המעקב והבקרה של מנהלי החברה הוא בזמן אמת דבר המאפשר להשתמש באופן מידי בנתונים להסיק מהם מסקנות ולבצע את השינויים המתבקשים כמו הגברת היבוא של מוצר שנמכר מצוין, הפסקת הייצור של מוצר אחר, הגברת הגביה, ביצוע שינויים באגף המכירות עקב עובדים שאינם מוכרים דבר, עריכת סדר ברמות המלאי, החזרת סחורה או זירוז של אספקה מחו"ל וכו'.

כל הנושאים האקוטיים מקבלים טיפול והתייחסות מידי בזכות הדוחות האוטומטיים והמאד יעילים.

התאמה לכל עסק

מערכת זו מתאימה לכל עסק, בכל קנה מידה ומומלץ להשתמש בו החל בפתיחה של עסק חדש כדי לנהל את כל הנושאים כראוי. הדוח יוצר יעילות רבה בתהליכים שונים, חיסכון אדיר בשעות עבודה, אמינות רבה הרבה יותר הן מול הלקוחות והן מול הספקים.

העבודה הנכונה טובה גם לחברה שרווחיה גדלים וגם עבור הלקוחות המרוצים מהשינוי ומהגישה החיובית.