מוסך מורשה טויוטה – המקצועיות בפעולה


בכל רכב יש תקלות מעת לעת, כל בעל רכב מעוניין להגיע למוסך אמין שבו עובד צוות מקצועי ומיומן שיאתר את התקלה ויציע פתרון הולם לתיקון התקלה.

מוסך מורשה טויוטה

מוסך מורשה טויוטה הוא מוסך ברמה מקצועית גבוהה ביותר, עובדיו למדו את אופן הטיפול ברכבי טויוטה על כל תכולתם, צלחו את המבחנים, עוברים הכשרות והשתלמויות על הרכבים החדשים ומודעים היטב לכל סוגי התקלות האפשריות ברכבי טויוטה.

לקוח שנכנס למוסך מורשה טויוטה מרגיש שהוא נמצא בידיים טובות, הוא סומך על עובדי המוסך שיבצעו את מלאכתם על הצד הטוב ביותר.

כל בעל טויוטה יודע שברוב המקרים נוסעים במשך תקופות ארוכות ללא שום בעיה מכנית או חשמלית אך קורה פה ושם שמגיעים עם תקלות למוסך או חלילה לאחר תאונה.

טיפול 60.000 קילומטר

הנהלת מוסך מורשה טויוטה מודעת לעובדה שכל הלקוחות עסוקים ואין להם זמן להמתין במוסך וגם קשה להסתדר ללא רכב לענייני העבודה והמשפחה. זו הסיבה שהם יצרו  מסלול מהיר ומיוחד לבעלי רכבי טויוטה.

כל מי שזקוק לטיפול שוטף לאחר שהרכב עבר את מכסת ה – 60,000 קילומטר, מתאם תור למוסך מורשה טויוטה ליום המחרת. הנהג מגיע עם הרכב שמתקבל מידית לעבודה בתוך המוסך. הנהג ממתין שעה אחת בלבד באולם ההמתנה, נהנה מקפה משובח ומאפים ובתום פרק זמן זה, הרכב מוכן ואפשר לצאת לדרך.

הכנת רכב טויוטה וביצוע טסט

בתום שנת האחריות הראשונה, יש לבצע מדי שנה טסט לרכב כדי לוודא שהרכב על כל חלקיו תקין לחלוטין. במוסך מורשה טויוטה קיים נתיב מיוחד ללקוחות הללו שפותר להם את הבעיה תוך שעתיים. הלקוחות מתאמים מועד להעברת הטסט ובמקביל משלמים את האגרה. ביום שתואם, מגיע הנהג ומעביר לאנשי המוסך את האישור על תשלום האגרה וצילום של תעודת זהות. עובדי המוסך בודקים את הרכב לאורכו ולרוחבו מוודאים שהכול תקין ומגיעים עמו למכון הבדיקה כדי להעביר את הרכב במבחן השנתי.

לאחר שהרכב קיבל אישור כי הכול בו תקין הרכב חוזר למוסך ונמסר לנהג. מדובר בהליך פשוט ומהיר שמתבצע אחת לשנה.