הסמארטפונים השווים של 2018

מדי שנה, אנחנו יכולים לראות דגמים חדשים של מכשירי סלולר, סמארטפונים, אשר יוצאים לשוק ונמכרים לקהל הרחב. אם בעבר חברות היו מוציאות מדי שנה דגם אחד מכל סדרה, אזי שכיום כל חברת סלולר, לא רק שהיא מחזיקה מספר סדרות של מכשירי סלולר, אלא שבכל סדרה, היא מוציאה דגמים שונים, אלא נבדלים לפעמים בגודל או בפרטים שונים במפרט.

> באתר www.gadgety.co.il תוכלו לעקוב אחר המידע הכי טרי בשוק הסלולר

המטרה היא די ברורה, לגרום ללקוחות להחליף מכשירים ישנים בחדשים בתדירות גבוהה, ובכך למכור יותר מוצרים. לא פעם נשמעת ביקורת על הגישה הזאת מזוויות שונות, אך צריך לומר שבינתיים זה מצליח לחברות, ואנחנו יכולים לראות כיצד לקוחות בוחרים לנטוש מכשירים ישנים ולרכוש חדשים, למרות שלא פעם מדובר על מוצרים שהם מחזיקים תקופת זמן קצרה מאוד, באופן יחסי.

גם בשנת 2018, יכולנו לראות מגוון רחב של מכשירים חדשים אשר יצאו לשוק במחירים שונים, מכשירים אשר משתייכים לסדרות חדשות, אך מדובר בדגמים חדשים לגמרי, אשר נבדלים מהדגמים הישנים בפרט כזה או אחר. צריך לומר, לא פעם מדובר על שינוי קטן מאוד במפרט, לפעמים מדובר בשינוי אסתטי בלבד במוצר, ובכל זאת, זה יוצר בהחלט עניין, וזה מעלה את המכירות של אותו מוצר.

לפני שנציג כמה דוגמאות בסיסיות למכשירים שנחשבים שווים ומובילים בשנת 2018, אנחנו צריכים לומר, שהחלוקה בין המכשירים השונים, היא על פי פרמטרים מסוימים. יש את החלוקה הכללית, שמוכרת לכולם, בין מכשירים שמכילים את מערכת ההפעלה של אנדרואיד (גוגל) לבין המכשירים של חברת אפל אשר מכילים את מערכת IOS. מעבר לכך, אנחנו יכולים לראות הבדל בין המכשירים השונים, בגודל ובמשקל, בעובדה שיש מכשירים שמכילים את כל המרכיבים לבין מכשירים שנחשבים לייט, גרסאות יותר מצומצמות של המכשירים המקוריים והגדולים, כמובן שיש הבדלים במצלמות ובמעבדים של המכשירים.

מה הם המכשירים השווים ביותר לשנת 2018?

כמו בכל שנה מי שמתחרים על התואר הזה, הם מכשירי סמסונג גלאקסי, הפעם מדובר על מכשירי סדרה 9, כולל מכשירי נוט, שנחשבים לאיכותיים, חזקים ומובילים וכן מכשירי אפל מדגם X. מלבדם יש את מכשירי LG  שגם הם נחשבים מאוד סמארטפונים שוויםאיכותיים וטובים, הכוונה לסדרה G.

מלבדם אנחנו יכולים למצוא היום בין הסמארטפונים המובילים, אלה שנחשבים לאיכותיים לטובים ביותר, גם מכשירים של חברות שבעבר לא הכרנו או לא היו נחשבות למובילות, למשל שיואמי, htc, Huawei, ועוד. חלק מהחברות הן סיניות שעשו קפיצת מדרגה מאוד משמעותית בשנים האחרונות, והמכשירים שלהן נחשבים לפופולאריים מאוד, לא רק בישראל אלא בכלל בכל העולם המערבי.

לפני סיום חשוב להדגיש, כשאנחנו מדברים על מכשירים שווים לשנת 2018, אנחנו יכולים להיות בטוחים, שאוטוטו, כאשר תסתיים השנה, אנחנו נמצא ברשימה מכשירים אחרים לגמרי, וייתכן מאוד שחלקם יהיו גם של חברות שונות לגמרי.

קראו גם:

על השוק העצום והמתפתח של אביזרים לסלולר

5 יתרונות לרכישת מכשירים סלולריים מחברת הסלולר