למה צריך מתווך נדל"ן

העבודה הזו של תיווך היא מאוד רווחית עבור המתווך בכל סגירה שנעשתה, אך גם מאוד רלבנטית עבור בעלי הדירה ואלה שמחפשים אותה. מדוע? קראו הלאה.

מוצאים ומוכרים דירה בקלות רבה

לא מעט אנשים חושבים כי שימוש במתווך זה דבר שהוא בכלל הינו בגדר של הכרח, וסתם מוציאים בעבורו כספים שהם אחוזים מן הרווח שיכול להגיע ל הכיס שלהם בצורה בלעדית, ללא כל שותף. ההבנה לגבי הערך של העבודה של מתווך מגיעה רק לאחר שנמצאים עם דירה שאינה נמכרת בשוק הנדל"ן כבר יותר מחצי שנה, ומחפשים אחר הדרך הכי מהירה לממש את הנכס הזה כדי לבצע א התשלום עבור הדירה הבאה בתור שכבר נעשתה עבורה העסקה. ההתעסקות עם מכירה או רכישה של דירה היא כזו אשר מצריכה סבלנות רבה עבור הרבה מאוד טלפונים של אנשים מתעניינים לצד פרסום של מודעה במום שיעשה נאמנה את העבודה.

פועלים בצורה יותר מהירה

בסופו של דבר כולם מעוניינים לראות את התוצאה בצורה הכי מהירה. מה זה אומר בפועל? כי אם לדירה לוקח בממוצע חצי שנה להיות כזו אשר נמכרת בהצלחה, בעלים של דירה כזו לרוב מעדיף זה המכירה תתבצע באופן הכי מהיר שאפשר ולא לחכות עד אשר תגיע חצי שנה והדירה עדיין תישאר ללא כל דייר חדש בתוכה. המתווכים של משרד תיווך בראש אחר הם אנשים חדורי מוטיבציה עבור סגירה של עסקה, עבור הקבלה של האחוז שמגיע להם ממנה, ולכן העבודה על ידי מתווך היא כזו אשר תוביל אל המכירה הכי מהירה שאפשר ולא תתנהל בעצלתיים לפי לוח זמנים די לחות של אנשים שכבר יש להם עבודה במשרה מלאה.

שוכחים מהטרחה הכרוכה בעניין

למכור דירה היא טרחה. צריכים לפרסם את הדירה, לצלם אותו, לדאוג להקפיץ את המודעה, להיות פנויים לשיחות טלפון, מתווך נדל"ןפנויים אל פגישות עם אנשים שמתעניינים לראות את הדירה ואופן כללי נעשים עסוקים בשלב הזה של היות הדירה פנויה עד אשר היא נמכרת בצורה שבולעת שעות רבות של שעות העבודה והפנאי. ברגע בו מעבירים את השרביט אל תיווך יכולים להמשיך בחיים מבלי להיות מטרודים בכל אלה בכלל, ולהגיע רק כאש ישנה אופציה ממשית של עסקה.

קראו גם:

דירה להשכרה בנתניה – האם באמצעות תיווך או פרטי

משרדי תיווך בהרצליה פיתוח