דירה להשכרה בנתניה – האם באמצעות תיווך או פרטי

בשנים האחרונות העיר נתניה זכתה לכינוי הריביירה הצרפתית של ישראל ולא במקרה- בעיר ניתן לראות חופי ים מרהיבים למדי ושלל תיירים המשדרגים את מעמדה של העיר והופכים אותה לאחת הערים האטרקטיביות ביותר כיום. דירה להשכרה בנתניה ניתן למצוא באמצעות חיפוש באינטרנט, עיתונים או דרך מתווך. רק לסבר את האוזן, בארץ פועלים כ17- אלף מתווכים כאשר חלקים פועלים באופן עצמאי ואחרים דרך משרדי תיווך. לפי הערכות, חלק גדול מעסקאות הנדלן מבוצעות באמצעות משרדי תיווך ולא באופן פרטי.

 מתווך מסייע לכם בסגירת העסקה

עבור אנשים עסוקים חיפוש דירה בנתניה משתלם יותר באמצעות מתווך. כיום קיימת כמות גדולה של דירות בעיר שניתן להגיע אליהן באמצעות תיווך וזה יתרון משמעותי למדי. המתווך מסייע פעמים רבות להגיע למחיר נוח יותר ,הרי המתווך סייע בהפחתת מחיר הדירה וניתן לומר כי מדובר בעסקה משתלמת לשני הצדדים. המעוניין בדירה מסתייע בשירותיו של איש מקצוע והמתווך זוכה להציע שלל עסקאות בהתאם לפרטים הניתנים לו על ידי הצד השני והתוצאה עשויה להיות דירה להשכרה אשר עומדת בכל הפרמטרים של הצד המעוניין.

פרטים נוספים אודות דירה להשכרה בנתניה לחצו על הקישור הבא:

https://www.youtube.com/watch?v=LUpODcFDAhg

 

יתרה מכך, מתווך הרשום בחוק צריך לספק מידע רב אודות הדירה ובאמצעותו ניתן לקבל תמונת מצב כוללת אודות הדירה- להיחשף לתקלות או בעיות שונות, החל מבעיה משפטית או בעיה תכנונית בלי שתהיה לכם היכולת לאתר זאת בעצמכם ללא כל ניסיון קודם או רקע בתחום.

 

 יש להסביר למתווך בדיוק מה אתם מחפשים

בניגוד לחיפוש פרטי באינטרנט או דרך המלצות של חברים, חיפוש דירה להשכרה בנתניה באמצעות מתווך צריך להתנהל באמצעות הסבר מפורט- אחרת אתם עשויים למצוא את עצמכם מתזזים מדירה לדירה ולהגיע לדירות שאינן עומדות בפרמטרים שלכם. יתרה מזאת, יש לעגן את דמי התיווך כחלק מטופס ההתקשרות ולוודא כי המתווך רשום ברשם המתווכים והינו בעל ניסיון רב בתחום. 14סעיף  בחוק המתווכים קובע כי על מנת שהמתווך יהיה זכאי לקבלת דמי תיווך עליו להיות בעל רישיון בתוקף ועל הלקוח לחתום על ההזמנה לביצוע עסקת תיווך.

 

לסיכומו של דבר

ניתן לסכם את הנושא ולהזכיר כי בחירה במתווך או חיפוש דירה להשכרה באופן פרטי היא עניין אישי- יש לא מעט יתרונות בסיוע של מתווך אך גם חסרונות. אם חיפשתם דירה באופן פרטי במשך זמן רב ולא מצאתם, הרי סיוע של מתווך יקל עליכם את החיפוש ויאפשר לכם לדעת כי בעל מקצוע בתחום הבקיא בכל ההיבטים השונים של השכרת דירה נמצא לצידכם ויש ביכולתו לסגור עבורכם את העסקה המשתלמת ביותר.