הלוואות בערבות מדינה – כל מה שחשוב לדעת

להיות בעל עסק במדינת ישראל זה דבר לא פשוט! ישנם מיסים גבוהים שיש לשלם, ההתמודדות על תשומת לב הלקוח ענפה וקשוחה, בעוד שבעלי עסקים צריכים לנהל תזרים מזומנים בצורה טובה, שעם הזמן תוליד רווחים.

אחת הדרכים להתמודד עם הקושי היא לקיחת הלוואה לעסקים שמאפשרת הקמת העסק, כמו גם ניהול נכון יותר מבלי להכנס לחובות מול ספקים, רשויות כמו חובות לעובדים.

אבל מה עושים כאשר הבנק דורש ערבים? הלוואות בערבות המדינה היא אחת השיטות להתמודד.

הלוואות בערבות מדינה – מה זה בכלל אומר?

הלוואות בערבות המדינה היא שיטה שייסדה הקרן לעסקים קטנים ובינוניים על מנת לקדם עסקים ולערוב להם בעת קבלת מימון מבנקים מסחריים. הלוואות כאלה מקובלות על ידי מספר בנקים בישראל, ביניהם: בנק הפועלים, מרכנתיל דיסקונט, טפחות ואוצר החייל.

ערבות המדינה היא כזאת שמאפשרת לבעלי עסקים לקבל הלוואה מהבנקים כאשר מדינת ישראל היא זאת שמשמשת ערבה לבעל העסק והיא מציעה ערבות של 75% מן סכום ההלוואה, כמו גם שלפעולה זאת ישנם יתרונות כמו: ריביות נמוכות בעת קבלת הסכום הדרוש, פריסת תשלומים נוחה ואף דחיית מועד ההחזר לבעלי עסקים שזקוקים לכך.

מדוע כדאי לפנות אל המדינה?

אם אתם זקוקים לכסף זמין ונזיל וחשבון הבנק שלכם אינו מוגבל, אך ישנו קושי באישור הסכום לו אתם זקוקים על ידי הבנק, חשוב שתדעו כי כאשר אתם פונים אל הקרן לעסקים קטנים ובינוניים, אתם מגדילים את הסיכויים שלכם לקבל את הסכום הדרוש  .

הבנקים שמבינים כי בעל העסק מגובה על ידי המדינה, מקנים את הסכום הדרוש תוך הקניית הקלות אותן הזכרנו קודם. לכן הלוואה מסוג זה נחשבת פתרון מעולה למי שזקוק לתזרים מזומנים.

כיצד מגישים בקשה להלוואה בערבות המדינה?

לפני שנסביר אודות התהליך, יש לדעת כי הגשת בקשה הנעשית בדרך כלל על ידי האתר של הקרן לעסקים קטנים, כמו גם על ידי כניסה לאתרים של חברות פיננסיות המתמחות בהגשת הבקשה עבור בעלי עסקים, אינה כרוכה בתשלום – מה שמוזיל עלויות כבר בתחילת הדרך.

על מנת להגיש את הבקשה, יש למלא טופס שבו אתם מנמקים את בקשתכם (ניתן למלא טופס און ליין), תוך שחשוב לעיין בחוברות הדרכה למילוי נכון אשר מונגשות בדרך כלל על ידי אותן חברות פיננסיות מקצועיות.

לאחר חודש מרגע הגשת הבקשה, תוכלו לדעת האם היא אושרה ובכך לפנות אל הבנקים המכבדים את ההלוואה כגון: בנק הפועלים, טפחות, אוצר החיי ומרכנתיל דיסקונט.

עוד יש לדעת כי הקרן לעסקים קטנים ובינוניים מקנה הדרכה באמצעות אנשי מקצוע המומחים בתחום הלוואות בערבות מדינה ותחום הפיננסיים, שיוכלו ללוות אתכם בעת התהליך, להתאים לכם את מסלול ההלוואה תוך התאמת תכנית החזרים מושלמת עבור היכולות שלכם. בכך תוכלו לנהל את העסק עם מרחב נשימה ותזרים מזומנים נאה לתפעול העבודה באופן שוטף, ללא תקלות. הלוואות ישראל