הלוואות ששווה לקחת

למצוא הלוואה משתלמת זה ממש בונוס לחיים. זה פותר הרבה מאוד בעיות, להרבה מאוד אנשים, והופך את החיים לקלים יותר, ומשתלמים יותר. יש לא מעט אירועים בחיים שמצריכים "פוש" כלכלי קטן, הלוואות של סכום לא מאוד משמעותי, אבל מספיק משמעותי כדי לתת לנו רגע את מרחב הנשימה שאנו מחפשים.

הלוואה טובה זה לרוב הלוואה מחברות מסודרות, חברות שמוסמכות להעמיד אשראי בצורה מסודרת ובריאה. במילים אחרות, כשאתם מחפשים בשוק ממי להלוות כסף, תשקלו היטב מול מי אתם עובדים, שכן בסופו של דבר, הרי תצטרכו להחזיר את הכסף, וכדאי לעבוד מול ארגון מסודר.

תוכן עניינים

למה הישראלים לוקחים הלוואות?

יש כל מיני סיבות שמובילות את הישראלים לבחור לקחת הלוואה: 

  • אירוע משפחתי – חתונה, בר מצווה, בת מצווה, אירועים בסדר גודל שכזה מצריכים הפקה לא קטנה, ולעיתים צריך עוד קצת כסף בשביל לתת לחוגגים, ובעצם לכל המשפחה, אירוע יוצא דופן באמת, כי יש אירועים שעושים פעם בחיים.
  • טיול או חופשה – אנחנו עובדים קשה, חלקנו קשה מאוד, ומגיע לנו רגע לנשום, לקחת את הילדים לאיזה מלון לכמה ימים, ופשוט לנפוש בלי דאגות ובלי לחשוב לא על העבודה, ולא על הכסף.
  • טיפולים – לא הסיבה הנעימה ביותר, אבל מרגיע לדעת שלפעמים אם חסר לנו כסף להשלים לצורך טיפול רפואי, אולי נוכל ללוות אותו כדי לוודא שיש גיבוי רפואי למצבנו

מה עם המינוס?

אחת הסיבות העיקריות, ולצערנו הלא מדוברות מספיק, זה הלוואות בשביל לסגור את המינוס. אותו "מינוס" ארור רודף אחוז גדול מאוכלוסיית ישראל, כי מה לעשות – יקר. האוכל, השתייה, המשכנתא, הוצאות על הילדים, טיפולי שיניים, פה ושם בגד חדש, ואז מגיעים החשבונות, והנה נגמר לנו הכסף, ועוד יש חשבון מהאשראי.

העניין עם המינוס הוא שהריבית שהבנק גובה על המינוס גבוהה מאוד. אם תחשבו על זה רגע, מינוס זה בעצם לקחת הלוואה מהבנק, בתנאים שאתם לא מודעים להם, לרוב תנאים לא טובים. לכן ישראלים לוקחים הלוואות לכיסוי המינוס, בתנאים הרבה יותר טובים. 

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.