מרבית המסעדות שנפתחות סוגרות כעבור שנה -למה ואיך להמנע מכך

רבים חולמים לפתוח מסעדה וזאת עקב סיבות רבות. קודם כל זה הרבה יותר כיף לקום בבוקר ולדעת כי אין לכם בוסים וכי אתם עובדים בשביל ההצלחה הכלכלית שלכם. לצד זאת, יש לזכור כי אנשים רבים פשוט אוהבים את העולם הקולינרי וזה אומר כי מדגדג להם באצבעות לפתוח מסעדה חדשה. לצד כל אלו אתם צריכים לזכור כי מסעדה מצליחה יכולה להרוויח הרבה מאוד כסף אולי יותר מכל תחום אחר וזהו גם משהו שיש לקחת בחשבון. אך לאחר שמנינו את כל היתרונות בפתיחת מסעדה אנחנו חייבים להזהיר אתכם כי ניהול מסעדה זו משימה מאוד קשה אשר יכולה להסתיים במפח נפש אדיר. למעשה רבים מסכימים על כך כי תחום המסעדנות הוא התחום הכי קשה בעולם העסקים ותעיד על כך העובדה כי כל כך הרבה מסעדות נסגרות גם לאחר שהושקעו בהן מיליוני שקלים.

יועץ קולינרי – המפתח להצלחת המסעדה

רוב האנשים שפותחים מסעדה לא התנסו מעולם בעולם הקולינרי וזה אומר כי הם פשוט הולכים על עיוור. אז אנחנו האחרונים שנגיד לכם לא להגשים את החלום שלכם ולא לפתוח מסעדה, אך אנחנו ממליצים לכם לנהוג בחכמה ולחשוב היטב על כל צעד וצעד שאתם עושים. הדבר הכי חשוב במסעדה זה האוכל שתגישו ועל כן אנחנו ממליצים לכם לפנות אל יועץ קולינרי, כמו זה שתמצאו בקישור זה, אשר ידריך אתכם מה לשים בתפריט. היועץ ייקח בחשבון על העלות של חומרי הגלם ואת הטעם הסופי של המנה וכך יבטיח כי המסעדה שלכם תגיש את האוכל הטעים ביותר שיש אך גם כזה שלא יגרום לכם לפשוט רגל.

יועץ קולינרי

מהו הדבר הכי חשוב שיש לבחון בנוגע ליועץ?

אין מחלוקת על כך כי היועץ הוא דמות מפתח במסעדה וכי יש לעשות הכול בכדי לבחור את היועץ הטוב ביותר. הנקודה שאתם חייבים להבין שכמו בהרבה תחומים אחרים גם בתחום הקולינריה יש משמעות אדירה לניסיון של היועץ. ככל שהיועץ יהיה יותר מנוסה כך העצות שלו תהיינה יותר טובות וזהו משהו שיש לתת עליו את הדעת.