כל האפשרויות של מוצרי פרסום

בעידן שבו כמעט כל עסק נתקל בתחרות עזה, שיווק ופרסום יצירתיים ומושקעים הם פשוט חובה. אחת הדרכים היעילות ביותר לפרסם את העסק היא באמצעות מוצרים – ובפרט מוצרים שהם גם פרקטיים, גם איכותיים וגם ניתן לעצב אותם כך שיתרמו למיתוג העסק.

מוצרי פרסום ללקוחות

סוג אחד של מוצרים שמפרסמים את העסק הוא כאלה שמיועדים ללקוחות. ישנם מוצרי פרסום ללקוחות קבועים, מוצרים שאפשר לתת ללקוחות פוטנציאליים (כדי שייזכרו בקיומו של העסק ובאפשרויות שהוא מציע גם אחרי שיצאו מבית העסק) ומוצרים שמעניקים עבור רכישות ספציפיות – ובכל מקרה כדאי לזכור שהמוצר משקף מבחינת הלקוח את האיכויות של העסק כך שכדאי שהוא יהיה איכותי. דוגמה טובה לכך היא פריטים צנועים אבל שימושיים שמחולקים בכנס מקצועי או תערוכה לכל המבקרים – עט, כובע, דיסק און קי וכו'.

מוצרים לספקים

קבוצה נוספת שאפשר לחלק לה מוצרי פרסום היא ספקים. כמו הלקוחות, גם הספקים באים במגע קבוע עם העסק, ולאינטראקציה מיטבית איתם יש חלק בלתי מבוטל בהצלחת העסק. בנוסף עשויים המוצרים שניתנים לספקים להיחשף לעיניים רבות וכך לתרום למיתוג העסק.

מוצרים לעובדים

מוצרים לטובת פרסום העסק ניתן לחלק גם לעובדים – בין אם כמתנה לחג, כתשורה עבור הצטיינות, כצ'ופר לכל העובדים או כשי אישי. זהו מצב win-win קלאסי: העובדים זוכים לקבל מתנה שמשפרת את איכות חייהם – למשל טרולי איכותי או כלי מטבח – ואילו בעלי העסק צוברים נקודות זכות אצל העובדים (שבאות לידי ביטוי במחויבות גבוהה יותר לעסק ובהשקעה רבה יותר בכל יום עבודה), וכן ממתגים את העסק (בזכות הטבעת הלוגו על המתנות).

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים מוצרי קידום מכירות?

בחירת מוצרי פרסום – בין אם כאלה שמחולקים לבאי כנס מקצועי, בין אם כאלה שמחולקים במסגרת אירוע קידום מכירות, בין אם כאלה שניתנים לעובדים מסיבה כזו או אחרת ובין אם כאלה המיועדים לספקים – חייבת להתבצע באופן מושכל. דגש חשוב אחד הוא כאמור על איכותם של המוצרים, שכן תדמית העסק תלויה באיכות זו. דגש שני הוא על עיצוב ברוח השפה העיצובית שמאפיינת את העסק, וזאת על-מנת שהמוצרים אכן יפרסמו את העסק.