סקירה של 5 המכשירים הסיניים הטובים ביותר שיצאו ב 2018

מכשירים סינים הפכו להיות גולת הכותרת בשנים האחרונות כאשר הם מציעים איכות ללא פשרות ומחירים ללא תחרות. זוהי הסיבה שהקהל הישראלי ובעולם כולו מעדיף אותם על פני שאר האופציות הקיימות כיום בשוק. במאמר הבא נסקור עבורכם את 5 המכשירים הסיניים הטובים ביותר שיצאו בשנת 2018 ונחטפו בחנות של sogerpina.co.il.

  1. Xiaomi Mi 8 – ללא ספק אחד מהמכשירים החזקים ביותר בשוק נכון להיום. חברת שיאומי הפכה להיות בשנים האחרונות אחת מחברות הסלולר החזקות ביותר בשוק. המכשיר מגיע עם מסך בגודל של 6.21 אינץ'. במראה שלו הוא מזכיר מאוד את מכשירי האייפון המוכרים לכולם. לכל מי שחשובה איכות התמונה, השיאומי מי 8 מגיע עם שני מצלמות קדמית ואחורית של 12 מגה פיקסלים.
  2. Huawei P20 Pro – עוד מכשיר מצוין שיצא בשנה האחרונה הוא וואווי פי 8. המכשיר מגיע עם שתי מצלמות אחוריות 40 מגה פיקסל ו-20 מגה פיקסל ועוד מצלמה אחת פנימית של 8 מגה פיקסל. גם במכשיר הזה תוכלו לקבל מסך גדול במיוחד של 6.1 אינטש.
  3. OnePlus 6 – חברת וואן פלוס הפכה להיות שחקנית מרכזית בענף הסלולר בזכות שני דגמים חזקים מאוד שהוציאה בעבר. המחיר האחרון שלה הוואן פלוס 6 הפך להיות אחד מהמכשירים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה. המכשיר מגיע עם מסך של 6.28 אינטש. מצלמה אחורית של 20 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 16 מגה פיקסל.
  4. Google Pixel 2 XL – גוגל גם היא חזרה להיות חזק בתמונת המצב בשנת 2018. מכשיר הדגל שלה בשנה מכשירים סיניים 2018האחרונה הוא הגוגל פיקסל. המכשיר מגיע עם מסך מעט קטן בהשוואה לשאר המתחרים "רק" 6 אינטש. המצלמה האחורית של המכשיר הינה של 12.2 מגה פיקסל.
  5. Meizu 7 pro plus – מייזו גם היא לא נשארה מאחור, והוציא לקראת סוף שנת 2017 את המייזו 7 פרו שהפך להיות גם הוא חזק מאד במכירות בעולם כולו. המכשיר מגיע עם מסך קטן בהשוואה לשאר המתחרות, המסך הינו 5.2 אינטש המכשיר מגיע עם שני מצלמות קדמית ואחורית של 12 מגה פיקסלים.