סוגי גנרטורים שכדאי להכיר

כל אחד יודע היטב כי ברגע בו מגיע החורף או שיאו של הקיץ, אז עולה גם החשש עבור צריכה מוגברת של חשמל בכל הבתים דבר אשר יכול להסתיים עם יצירה של הורדת החשמל כדי להוריד את העומסים באזורים מסוימים. ברגע שדבר כזה מתרחש אנשים רבים לא ממש יודעים מה עושים עם מכשירים חשמליים שאין מה לעשות איתם עד אשר החשמל יחזור לתפקד בשנית. לשם כך כדאי מאוד כי יהיו דברים כמו נרות, גפרורים ומשחקי קופסא שאיתם יכולים להיזכר מה עושים ללא חשמל בעידן מודרני. או פשוט להיות עם גנרטור לשימוש ביתי.

גנרטורים ניידים – בייתי

גנרטור בעוצמה של אלף וואט הוא כזה שמספיק עבור צריכה של חשמל ביתית, וגנרטורים מן הסוג הזה הם כאלה אשר מגיעים עם מידה לא ממש רחבה ועם האפשרות של שינוע על ידי גלגלים לשם נוחות מירבית. הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי שימוש בגנרטור נייד היא כזו שמתאימה במיוחד עבור שימושים באירועים קטנים או גדולים וכן עבור משפחות אשר יוצאות אל קמפינג באזורים פתוחים ועדיין רוצות להמשיך ולהיות מחוברות אל נקודת חשמל נוחה באזור שבו הם ממוקמים.

גנרטורים נייחים – תעשייתיים

מדובר בגנרטורים גדולים מאוד מבחינת המידה וגם חזקים מאוד מבחינת ההספק החשמלי שהם יכולים לייצר לזמן רב מאוד. גנרטורים כאלה יכולים להביא לשימוש בחשמל עבור מפעל שלם עם עוצמה מהפנטת של עשרות ומאות אלפי וואטים עם כמות דלק עצומה שהם מכילים עבור פעולה שנועדה להיות עקבית וללא הפסקה של אמצעי הגיבוי הזה.גנרטורים

גנרטור מושתק

מדובר בגנרטור שמיועד אף הוא עבור שימוש פרטי ולא לשימוש מסחרי ונקודת החוזק שלו היא בכך שהוא יכול לספק את הגיבוי החשמלי מבלי להיות חשופים אל רעשי רקע בלתי פוסקים. גנרטור מסוג זה מגיע עם חופה שעוטפת אותו ומגיעה עם בידוד אקוסטי של כל רעשי הפנים. הפתרון הזה של חופה אקוסטית לעיתים אף נעשה לאחר שכבר נרכש הגנרטור וזאת כדי לספק הנמכה של עוצמת הרעש עד לכדי עשרות של דציבלים.