כמה משתלם לעשות מנוי לחיסונים לכלבים

אם אתם בעלי כלבים, אתם בוודאי יודעים כי חיסונים שנתיים לכלבים הם חלק בלתי נפרד מהוצאות הטיפול הדרושות לכלב, כאשר חיסונים אלה הם שמונעים מחלות קשות, הם שומרים את הכלב בריא ויכולים לסייע לו לנהל אורח חיים בריא ולהאריך ימים.

בנוסף חיסונים לכלבים הינם הכרחיים על מנת שתוכלו לחדש בכל שנה את הרישיון שלכם להחזיק את הכלב, בעוד שמתן חיסון יגן גם עליכם גם על בני הבית וגם על הסביבה וחיות מחמד אחרות מפני הדבקות במחלות.

אבל כיצד צולחים את מחירי החיסון?

בכל הנוגע לחיסונים של חיות מחמד, רבים כבר יודעים כי מחירי החיסון שנעשים במרפאות וטרינריות כמו גם תשלום אגרת הרישוי בכל שנה או שנתיים.

הוצאות אלה נוספות לשלל טיפולים שנתיים לכלבים, למקרי חירום, אוכל ציוד ואף תרופות שיש לרכוש לכלבים במקרים שונים.

אבל כיצד אפשר להוזיל את מחיר החיסון לכלב?

על מנת להוזיל את מחיר החיסון לכלבכם ניתן לפעול בכמה דרכים, ביניהן:

  • מנוי לחיסונים לכלבים – במידה ואתם רוצים להוזיל עלויות תמיד תוכלו לבחור במרפאה וטרינרית אשר מציעה מנוי לחיסונים. מנוי לכמה חיסונים שנתיים או דו שנתיים כמו כלבת, משושה, חיסון נגד תולעת הפארק ועוד, הוא מנוי שיכול להוזיל עבורכם עלויות באופן כללי. בחרו מרפאה המציעה מנוי לחיסונים כדי לחסוך בעלויות.
  • חיסון ברשות המקומית – עוד ניתן לחסוך את מחיר החיסון על ידי פנייה אל רשויות מקומיות ובדיקה היכן מתקיימים מנוי לחיסונים לכלביםחיסונים מרוכזים. בכך תוכלו לשלם רק את אגרת הרישוי וללא עלויות נוספות.
  • השוואת מחירים – בצעו השוואת מחירים בין שלל מרפאות וטרינריות ובחרו את זאת שיכולה לספק לכם מחיר טוב עבור חיסונים, אך זאת ללא הורדה באיכות ומקצועיות בזמן זמן החיסון והטיפול הכללי לכלב.

בחרו, השוו, חסנו והוזילו עלויות ובכך יהיה לכם נוח וחסכוני יותר לטפל בחברים הכי טובים!