מדוע אסור לכם לוותר על סוכן הביטוח שלכם

כמו רופא טוב, כמו ספר טוב, גם סוכן ביטוח לא מחליפים. אותו סוכן או סוכנת מכירים אתכם שנים ארוכות, יודעים מה ההיסטוריה הרפואית, מה ההיסטוריה התעסוקתית ואיזה נכסים יש לכם, ויודעים בדיוק איזה פוליסות לשלב בעבורכם, גם כדי שיהיה לכם הכיסוי האיכותי והגבוה ביותר, מצד אחד, וגם שתשלמו כמה שפחות בעבור זה. סוכנות הביטוח הפרטית שלכם הרבה יותר אינטימית, מכירה אתכם אישית, אין תורים או נציגים מתחלפים. לדוגמה, אם אתם גרים בחיפה מן הסתם תמצאו סוכנות ביטוח בחיפה שקרובה אליכם ללב וגם קרובה אליכם פיזית, שתדאג לכם.

סוכנות ביטוח בחיפה או בכל מקום אחר: כי האישי הוא הציבורי החדש

נכון, סוכן ביטוח קטן ופרטי עלול לגבות בחלק מהמקרים על השירותים קצת יותר. אבל, היחס האישי שווה את זה. לא כל מה שמשלמים עליו בזול יותר הוא אוטומטית טוב יותר, פה אין את העניין של פראייר. יש את העניין של ההתאמה של הביטוח לאורח החיים שלכם, ככה שתהיו בטוחים שאתם מסודרים. כמו שצריכים שירותים של רואה חשבון, יועץ מס, רופא או עורך דין צמוד שמכיר אתכם ואת כל השטיקים שלכם, ככה גם סוכנות ביטוח בחיפה לדוגמה, שקרובה למגוריכם.

סוכנות ביטוח בחיפה

ביטוח נשמע כמו דבר לא חשוב – אבל כשצריך אותו, חשוב שיהיה זמין!

סוכן ביטוח אישי הוא כזה שיענה לכם לטלפון כל הזמן, ויסייע לכם. בניגוד לחברות הגדולות שיש להן 1000 מוקדנים בטלפון, אבל מעט מאד אפתיה – סוכן אישי יענה לכם מהר ויסייע לכם בצרה ברגע האמת. אם יש לכם ביטוח כלשהו מחברה גדולה, ברגע האמת בדיוק לא יהיה מה שצריך, תחכו הרבה זמן בטלפון, תהיה בירוקרטיה גדולה ועוד. תארו לכם שאתם צריכים להפעיל ביטוח הצלה מחו"ל, או שקרתה תאונת דרכים ואתם צריכים גרר, אמבולנס או רכב חלופי, שיש התקף לב או שנשרף בית העסק. עדיף לדבר עם מישהו שמכיר אתכם ואת ההיסטוריה שלכם, ויענה לכם בשמכם הפרטי מיד – ולא להתקשר למישהו גנרי וקריר, שאולי חוסך לכם 100 שקל בשנה. היחס האישי שווה את זה!