טיפים להשוואת ביטוח

בין אם מדובר על ביטוח רכב, דירה, חיים או כל ביטוח אחר, הרכישה שלו תמיד תהיה מלווה בחששות. האם בחרתי בחברה הטובה ביותר? האם ברגע האמת אכן החברה תעמוד בהתחייבות שלה ותשלם או שהיא תערים קשיים? האם בחרתי בפוליסה טובה שמכסה את מירב המקרים? וכן חששות שונות ומשונות שמובנות מאוד בעקבות העובדה שמדובר על רכישה של משהו "באוויר" ולא של חפץ ממשי, ובמיוחד שמדובר לעיתים על סכומי כסף גבוהים מאוד. עם זאת את ההחלטה צריך לקבל, וברוב המקרים כדאי לקבל אותה כמה שיותר מהר. ננסה לתת כמה טיפים באדיבות קיינס שיעזרו להשוות בין חברות הביטוח ולהחליט על איזה ביטוח הכי מתאים עבורכם.

טיפ ראשון: היעזרו במדד השירות של רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון

רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מעמידה לציבור טבלה מסודרת בה ישנה השוואה של כל הפרמטרים העיקריים החשובים בבחירה של ביטוח, בין כל חברות הביטוח הקיימות. את הטבלה בכל סוג של ביטוח ניתן למצוא בחיפוש קצר בגוגל תחת המונח השוואת ביטוח, והיא מעניקה מידע יקר ערך אודות דברים כמו מהירות הטיפול בתביעות, אחוזי התביעות המאושרות, שביעות רצונם של הלקוחות, רמת שירות הלקוחות ומהירות המענה הטלפוני, וכן לגבי האפשרויות לביצוע פעולות בדיגיטל.

טיפ שני: קראו את האותיות הקטנות ובמידת הצורך קבלו עזרה ממי שמבין

כל פוליסת ביטוח היא מסמך ארוך הכולל לא פעם מושגים לא ברורים ואותיות קטנות. במידה ואתם יכולים לעבור על הכול לבד, חשוב מאוד לעשות זאת, משום שרק כך תוכלו לדעת מה באמת הפוליסה כוללת, ומה לא. זוהי הדרך היחידה להשוות את המחירים בין החברות, משום שאי אפשר להשוות מחירים כאשר אתם לא יודעים מהו המוצר. במידה שלא אל תתביישו לבקש עזרה ממי שמבין בתחום, בכדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם בפוליסה המתאימה והטובה ביותר עבורכם.