רשלנות רפואית

רשלנות רפואית זהו תחום משפטי אשר נועד לסייע לאנשים אשר עברו טיפול רפואי שפגע בהם. ישנם מצבים שונים של רשלנות אשר דורשים סיוע ועזרה כדי להתגבר עליהם. רשלנות רפואית יכולה להופיע במקרים רבים כולל:

  • ניתוחים – רוב הניתוחים מסתיימים בהצלחה ואין זה משנה האם הם מתוכננים מראש או ניתוחי חירום. עם זאת ישנם ניתוחים אשר אינם צולחים ואלו עלולים להשאיר את המנותח עם פגיעה משמעותית. כדי לטפל בפגיעה ולפצות עליה ניתן להגיש תביעה באמצעות עורך דין רשלנות רפואית שתעניק למנותח את היכולת (כמה שניתן) להתגבר על הפגיעה.
  • אבחון שגוי – אחת הבעיות אשר עלולות לקרות בעת טיפול רפואי היא אבחון שגוי של מחלה או מקרה, מה שמוביל לטיפול לא נכון או לא מתאים במלואו למטופל. במקרים אלו נדרש פעמים רבות פיצוי אותו ניתן להשיג בעזרת עו"ד רשלנות רפואית.
  • טיפול לא מתאים – טיפול לא מתאים מכל סוג שהוא יכול להשאיר את המטופל כשהוא פגוע מבחינות שונות ובמקרים אלה יש לדאוג לפיצוי שיחזיר ככל הניתן למטופל את איכות חייו.

עורך דין רשלנות רפואית

על מנת לעמוד על זכויותיו יכול מטופל שנפגע לשכור את שירותיו של עו"ד רשלנות רפואית. תפקידו של עורך הדין הוא לסייע למטופל אשר עבר רשלנות רפואית מכל סוג שהוא אשר פגעה באורח חייו לקבל פיצוי אשר יסייע לו לשפר את חייו כמה שניתן. חשוב להבין כי הרשלנות עלולה לפגוע באיכות חייו של המטופל ולהחמיר את מצבו במקום לשפר אותו והפיצויים שיינתנו לו מיועדים לאפשר לו להתגבר ככל שניתן על ההחמרה במצב ולהשיב לו ככל הניתן את שגרת חייו.

הליך הגשת תביעת רשלנות

עורך דין רשלנות רפואית הוא הגורם הטוב ביותר לפנות אליו במקרים של רשלנות רפואית. תפקידו של עורך דין רשלנות רפואית הוא לבחון את מצבו של המטופל, לבחון אלו בדיקות עליו לעבור ולתכנן את האסטרטגיה לביצוע התביעה. התפקיד של עורך הדין הוא ללוות את המטופל שנפגע ולסייע לו לקבל פיצוי שיאפשר לו לטפל בעצמו ולשפר את איכות חייו כמה שניתן.