טיפים צרכניים שלא כדאי לפספס

החופש הגדול, מבחינת הורים רבים, הוא זמן שבו הם מתרוצצים ללא הפסקה ומחפשים פעילויות לילדים, בעיקר באוגוסט לאחר שהקייטנות הסתיימו. מטבע הדברים, כל הפעילויות הללו מסתכמות בהוצאות גבוהות, ולכן כל מגזין צרכנות שיספק להורים טיפים איך ליהנות יותר ולהוציא פחות – יעשה עבודה מבורכת.

איך חוסכים בהוצאות בקיץ

אז הנה למשל טיפ חשוב אם אתם הולכים לפארק מים. תכנון מוקדם יאפשר לכם למצוא הנחות לפארק מים ויעשה את כל ההבדל בין כניסה לפארק לילדים בשלושים שקלים במקום במאה שקלים ואף מעלה מכך. כדאי לבדוק את המבצעים שקיימים בחברות האשראי, בייחוד אם ישנם כמה סוגים של כרטיסים בארנק. כדאי גם לחפש את הכתבות שבהן תמצאו מגזין צרכנותאת כל המחירים וכל ההנחות לפארק מים.

מעבר לזה, אי אפשר לשכוח שלא רק בילויים זוללים את התקציב המשפחתי בחופש הגדול. עבור כל ילד במשפחה, יש גם רכישות עבור שנת הלימודים הבאה. לכן, כדאי למצוא מקור מידע שיעדכן אתכם על מבצעים רלבנטיים. יותר מכך, כדאי לקרוא באתרים סקירות מוצרים לפני שאתם קונים אותם לילדים, למשל סקירת תיק 2 ב-1 או ילקוט ניתק שאתם שוקלים לקנות לקראת שנת הלימודים.

אתר אחד לצרכנות נבונה

מבצעים תמיד קיימים, אבל הורים רבים הולכים לאיבוד בין כל הדברים שצריכים להספיק בבית, במקום העבודה כאשר ברקע תמיד יש את הרעש הלבן הזה של ילדים שאומרים שמשעמם להם ומבקשים אחר מקור של תעסוקה מעניינת פעם אחר פעם.

מה יכולים לעשות? להכין טבלה מרוכזת שבה כותבים מה הולכים לעשות בכל יום מחדש. באופן הזה הילדים יודעים בדיוק מה מתוכנן לכל יום, אפילו עם אופציה לבילוי חלופי בנוסף. טרם ההכנה של הלוח הזה נכנסים אל מקורות חשובים של מידע לגבי הנחות ומבצעים, ורק לאחר מכן רוכשים את הקופונים כדי לממש את ההנחות ומעבירים כל יום מימי החופש הנותרים בצורה נינוחה שמתוכננת לפרטי פרטים במחירים הכי נמוכים.