פנסים לרכב בחורף

הפנסים של הרכב חיוניים וחשובים מאוד ויש להם השפעה קריטית בכל מה שקשור לבטיחות בעיקר בנהיגה בשעות הלילה ובימי החורף הסוערים והחשוכים. הפנסים מצד אחד מאירים את הדרך ומאפשרים לנהג לראות לאן הוא נוסע, ומצד שני מאפשרים לרכבים ומשתמשי דרך אחרים לראות את הרכב גם מרחוק וגם בתנאי ראות לא טובים כמו למשל בגשם שוטף או חשיכה.

מה חשוב לדעת בנוגע לפנסי הרכב?

פנסי הרכב חשובים מבחינה בטיחותית, יחד עם זאת בשל כך שהם בחלק החיצוני של הרכב, זאת אומרת נראים לעין, יש להם גם חלק בעיצוב ובנראות של הרכב. חשוב לדעת שיש סוגים שונים של פנסים לרכב בניגוד למה שהיה בעבר שמבחר הפנסים היה מאוד מצומצם ומוגבל. 

מה החשיבות של פנסים לרכב בעיקר בעונת החורף?

מטרת הפנסים היא לראות את הדרך מצד אחד ושיראו את כלי הרכב מצד שני ולכך יש חשיבות רבה בעונת החורף גם מהסיבה שמחשיך מאוד מוקדם והראות מוגבלת ובעייתית, אך גם בשעות היום כאשר יורד גשם, הכל מעונן והראות מוגבלת, הפנסים מאפשרים לכלי רכב שונים והולכי רגל לראות שכלי רכב נמצא באזור ובכך מגדיל את הבטיחות והבטחון של כל המשתמשים בדרך.

בנוסף, פנס שרוף או לא תקין יכול לגרום לקבלת דו"ח משטרתי ולא לעבור את הטסט השנתי.

איך לבחור את הפנסים הנכונים לרכב?

בראש ובראשונה כדאי לבחור פנסים איכותיים ומוכרים, יש לקחת בחשבון האם ההתקנה מתבצעת במוסך או לבד, שכן במוסך לעיתים קרובות הם אלו שיציעו פנסים מקוריים במידה ומדובר על מוסך מורשה או פנסים מפירוק כדי להוזיל עלויות. בכל מקרה חשוב שהפנס יהיה תואם לרכב ולסוג שלו, שיהיה נקי ושלם ושההתקנה תהיה טובה ואיכותית.

> למגוון רחב ואיכותי של אביזרי תאורה לרכב בקרו באתר סולו מיי קאר!