למי מתאים לצאת לטיול מאורגן במדגסקר

מדגסקר אינה ידועה לרוב הישראלים, אבל מדובר באי הרביעי בגודלו בעולם והיא נמצאת ממזרח לחופי החלק הדרומי של אפריקה. המדינה נשלטה על ידי הצרפתים וקיבלה עצמאות ב-1960. אוכלוסייתה היא כ-25 מיליון נפשות. שייט נהרות באזור הזה של העולם יעניק לכם חוויות מדהימות בעיקר לחובבי הטבע והתרבויות העתיקות, מאחר שבמדגסקר ישנם תנאים סביבתיים ואקלימיים אשר מאפשרים קיום לבעלי חיים ייחודיים ולצמחים ועצים אקזוטיים.

טיול מאורגן במדגסקר יכול להתאים לחובבי טבע,  לזוגות בודדים ומשפחות. אפשר לפגוש במדגסקר בני שבטים עתיקים, תופעות טבע ייחודיות כמו יערות גשם וכן כנסיות ומבנים מערביים זכר לתקופה הצרפתית הארוכה. מדגסקר ידועה במגוון רחב של נופים, כולל כאמור יערות גשם אבל גם מדבריות. מדובר באי ענק ששטחו 587 אלף קמ"ר, כש-80 אחוז מהתושבים עוסקים בחקלאות.

מדגסקר מציעה חופים ייחודיים, שמורות טבע ונופים מהממים. טיול מאורגן יאפשר לכם לטעום המהגוון הרחב שהאי מציע לתיירים, כולל רכסי הרים ופארקים לאומיים. אפשר לשלב ביקור באי עם קרוז באונייה מפוארת שכולל גם את איי סיישל, מאוריציוס וראוניון, האיים הנמצאים בקרבת מדגסקר. טיול כזה מומלץ לעשות באמצעות אוניית קרוז מפוארת שתקל עליכם את המעבר בין האיים ועליה תוכלו לישון לאכול וליהנות ממגוון הרצאות ופעילויות.טיול מאורגן במדגסקר

השבטים העתיקים של מדגסקר עוסקים גם היום במלאכות מסורתיות, ותצפית עליהם היא חוויה מרגשת עבור כל אחד. טיולים למדגסקר מתאימים ליחדים זוגות ומשפחות, ואין ספק שיהפכו לחוויה בלתי נשכחת עבור המשתתפים. כדאי לזכור שמדגסקר והאיים הסמוכים לה נמצאים בחצי הכדור הדרומי, ולכן עונות השנה הפוכות לעומת ישראל. החודשים האחרונים של השנה מאופיינים במזג אוויר קיצי במדגסקר והטיולים יכולים להתאים למי שפנוי לצאת לדרך באוקטובר-דצמבר ולא מעוניין לחוות את הקור של אירופה וארצות הברית.

טיול מאורגן במדגסקר יעניק לכם חוויות נדירות של מפגשים עם תרבויות עתיקות ופסיפס אנושי רחב, והוא מומלץ לכל מי שמעוניין להכיר את האי הגדול. בטיול מאורגן אתם פטורים מעיסוק בסידורים שוטפים ומקבלים הכל מהחברה המארגנת ולכן נותר לכם רק ליהנות מהאי המרתק.