הר הביטוח

אתם רוצים לעשות סדר בבלאגן הביטוחים שברשותכם, לדעת מהם המוצרים אשר שילמתם להם במיטב כספכם במרוצת השנים וכמובן לשפר את התנאים העתידיים, איך עושים זאת? כל המידע היום מוצג נהיר ושקוף אליכם.

 

שלא כמו בעבר, כיום, יש אפשרות לחפש בצורה מאובטחת את כל מוצרי הביטוח שרכשתם לאורך שנים, ולא משנה ממי. כל המידע אודות מוצרי הביטוח השונים, תקופות התוקף שלהם, המחירים ששילמתם עבורם והיכן הם נמצאים שקופים עבורכם תחת הר הביטוח.

 

האם ניתן לסמוך על המידע בהר הביטוח?

חברות הביטוח מספקות באופן מקודד ומאובטח מידע חודשי ומאפשרות לכם הציבור הרחב להיות חשופים כל העת למידע הביטוחי שלכם. הנתונים המגיעים להר הביטוח מחליפים את אלה הישנים ומאפשרים לדעת את תמונת המצב של כל מבוטח ובכל עת.

 

חשוב לדעת כי המידע שנמצא בהר הביטוח מוגן באמצעי ההגנה המתקדמים ביותר ולא כולל מידע שאינו צריך להישמר, וזאת על מנת להגן על פרטיות הלקוחות.

 

חשוב לדעת כי פוליסות שאינן בתוקף לא ימצאו במנוע החיפוש, כמו גם מוצרי ביטוח המשמשים כחיסכון פנסיוני, כדוגמת רכיב ביטוח החיים שנלווה לביטוח המנהלים. בנוסף, ביטוחים שנערכו לתקופת זמן הקצרה משלושה חודשים לא יופיעו גם הם.

הר הביטוח

 

מה ניתן לעשות עם המידע המתקבל מהר הביטוח?

ראשית ידע הוא כוח, וכאשר הכוח הזה בידיכם אז יש ברשותכם מספר דרכים להפיק ממנו את המקסימום.

 

  • בדקו לעומק את מחירי הביטוח אותם אתם נדרשים לשלם. ערכו סקר שוק בין חברות הביטוח השונות ובחרו במוצר הטוב והמתאים ביותר עבורכם. לדוגמה, אם ברשותכם ביטוח חובה לרכב אז בהשוואה פשוטה באמצעות מחשבון של משרד התחבורה תדעו אם אתם משלמים מחיר אטרקטיבי.
  • ודאו כי אינכם משלמים פעמיים עבור אותו מוצר. כפל ביטוחי הוא מצב שכיח מאוד ואנשים רבים משלמים פעמיים עבור אותו ביטוח זהה. לדוגמה אדם המשלם ביטוח משודרג בקופת החולים יחד עם ביטוח פרטי שמכיל את אותם הרכיבים כמו פוליסת קופת החולים.
  • התאימו את המוצר הביטוחי לצורך האישי. פעמים רבות משלמים אנשים פרמיות גבוהות משמעותית מהצורך שלהם. תתפלאו אך ישנם מקרים רבים בהם משלמים נהגים על ביטוח רכב לגיל צעיר יותר שעולה הרבה יותר. חשוב להבין כי הביטוח תואם למצב התעסוקתי, המשפחתי וכמובן לאורח החיים של המבוטח. לצורך העניין, ביטוח אקסטרים לזוג שהגיע לגיל גבורות הוא לא תמיד האופציה המתאימה עבורם.
  • מהו מדד השירות של החברה המבטחת, זהו כלי חשוב לבדיקה. לא כל המבטחים נותנים שירות טוב, זאת עובדה. מדד שירות חברות הביטוח הינו מדד המשקף את רמת השירות של כל חברות הביטוח במוצרים המרכזיים. הכלי מאפשר לכם לתהות על קנקנה של חברת הביטוח, לדעת כמה מהר היא משלמת את חובותיה, את מדד שביעות הרצון וכיו"ב.