שרשראות במראה וינטג' מבית דנון תכשיטים

אומנם בגדים מגיעים עם הרבה מאוד קישוטים נכון להיום, ואפשר לראות חולצות עם פאייטים מתחלפים או כאלה שמגיעים בשילוב של שרשראות תפורות, אבל דבר זה רק מראה עד כמה השילוב הזה של תכשיט הוא ממש הכרחי עבור כל סוג של בגד, ועד כמה רכישה של תכשיט היא חלק בלתי נפרד מכל מראה שאותו רוצים ליצור למראה של בוקר או של ערב.

אחד הטרנדים היותר בולטים בזמן האחרון הוא זה של הוינטג', כאשר הוא מתחבר אל כל סוג של חומר ואל כל מקום, כולל זה של עיצוב תכשיטים בסגנון המאוד מיוחד הזה.

תוכן עניינים

מתחברים אל טרנד מוביל

המונח וינטג הוא קצת שגוי מכיוון שכל פריט וינטג צריך להיות במקור מאותה תקופה של המאה ה-20, בעוד שכל מה שמתרחש כעת מבחינת האופנה הזו הוא ייצור של בגדים חדשים אשר מתייחסים אל אלמנטים שהיו פופולאריים באופנה של אותן השנים. יותר נכון לומר רטרו, כי העיצובים הם חדשים ונראים עם אלמנטים שמיוחסים אל המאה העשרים.

בכל מקרה, כיום תכשיטים אשר מעוצבים בסגנון וינטג הם כאלה שיש להם ביקוש מאוד גבוה, הן בשל העיצובים המאוד מיוחדים והן בשל העובדה כי זו הדרך להיות מחוברים אל כל מה שכרגע שולט מבחינת המראה באופנה. אם רוצים להיראות בצורה נכונה, פשוט משלבים שרשרת בסגנון הזה מתוך מבחר שלם שקיים בתכשיטי דנון.

שרשרת וינטג'

שדרוג מהיר לכל מראה

אחד מן התכשיטים שיותר כיף לענוד הוא שרשרת, כאשר שרשראות יכולות להגיע במבחר של אורכים ועם תליון או בלעדיו. החומרים שמהם שרשרת עשויה יכולים להיות כסף, זהב ואפילו סוגים אחרים של מתכות מעורבות, והמבחר הרחב של העיצובים עושה חשק לרכוש סט של שרשראות שאיתן יכולים לבחור מראה דש בכל יום.

שרשראות בסגנון וינטג' הן כאלה שתמיד היו מאוד פופולאריות ואהובות, כאשר מן הראוי כי לכל אחת תהיה לכל הפחות שרשרת אחת שכזו, שאיתה יכולים במהירות לשדרג את המראה אל עבר משהו שמגיע עם אמירה ספציפית שכזאת.