החלפת צילינדר

יותר ויותר ישראלים נחשפים בתקופה האחרונה לשיטה חדשה של פריצה לבתים, הלוא היא "הפריצה השקטה". אם פעם פריצה לבית היתה מלווה ברעש ובעיקום צירי הדלת, היום, עיקר הפריצות לבניינים הן באמצעות פריצה שקטה של הצילינדר. מדוע זה כך? מכיוון שמרבית הצילינדרים בישראל הם ברמה טכנולוגית מיושנת וםריצה מאוד, מה שעושה את החיים של ה"גנבים החכמים" לקלים.

החלפת צילינדר יכולה לגרום לפורץ לדלג הלאה

בעצם, הכל תלוי עכשיו בסוג הצילינדר שיש לכם בדלת, וזה מה שיכול הלכה למעשה לעשות את ההבדל בין פריצה אליכם לפריצה לשכן שלכם. אם יש לכם בדלת צילינדר של אחת החברות המוכרות בישראל, והמפתח הוא מה שמכונה "מפתח חורים" אתם מצאים בסיכון גבוה לפריצה שקטה. אם עשיתם החלפת צילינדר בדלת שלכם לצילינדר של חברת אווה, אתם הרבה יותר מוגנים.

מדוע החלפת צילינדר לאווה מגה עלי מפי פריצה שקטה?

מכיוון שהצילינדרים של אווה עובדים בטכנולוגיה חדישה ושונה, שעמידה בפני מרבית שיטות הפריצה השקטה היום בישראל. יתרה מזאת, מדיניות שכפול המפתחות של אווה בישראל דומה למודל האירופי ולא לכפי שנהוג בישראל, וזה אומר ששכפול המפתחות נעשה באופן פיזי אך ורק בחברה עצמה. זה מגן עליכם מהעתקה פיראטית של המפתח שלכם\ שזו שיטת הפריצה השקטה הנפוצה בישראל: אם יש לכם מפתח שאינו של אווה, כל מה שעבריין צריך לעשות זה להסתכל עליו, לקרוא את הקוד הפשוט ולארח מכן הוא משיג בקלות גלם ומכונת שכפול ומיצר לעצמו מפתח אליכם הביתה. עם אווה זה כבר עולם אחר….

החלפת צילינדר