עיצוב מוצר תעשייתי

אם יש לכם מוצר שנמצא בתהליכי ייצור או שאתם נמצאים בשלבים הראשונים של פיתוח מוצר מכל סוג – חשוב שתדעו כי באמצעות חברות המתמחות בעיצוב תעשייתי נתן לבצע את תהליך היצירה והפיתוח בצורה בחירה ונכונה יותר. אבל מהו עיצוב תעשייתי? וכיצד מעצבים מוצר? כל המידע בהמשך.

לפני הכל – מהו עיצוב תעשייתי?

עיצוב סוג זה הוא תהליך שעוסק ביצירתם ופיתוחים של מוצרים בצורה של עיצוב המתאים לייצור בבית חרושת או באמצעות ייצור סדרתי. באמצעות עיצוב מוצר תעשייתי, במצעים את כל הפעולות הדרושות לייצור ושיווק מוצר ביניהן: מחקר, אפיון המוצר, הוספת רעיונות ומונחים חדשניים, בקרה על תהליכי ייצור, והפיכת המוצר לשמיש והפיכת המוצר לזמין, נוח שמיש.

כיצד מעצבים מוצר?

כיום ישנה תחרות ענפה התחום המוצרים המשווקים לקהל הרחב בין אם הוא פרטי או עסקי, כאשר בשל ההתחדשות ישנן דרישות לייצור ברמה גבוהה במיוחד אך לייצור שיש בו חדשנות, טכנולוגיה ייחודית ושלל אמצעים שהופכים את המוצר לנחשק יותר ממוצרים מתחרים. בשל כך פונים רבים המייצרים מוצרים אל חברות המתמחות בפיתוח מוצרים ובעיצוב תעשייתי.

כיצד מבצע תהליך של פיתו מוצרים ועיצוב תעשייתי?

תהליך מסוג זה מתחיל ממספר נקדות מפתחת שבהן בוחנות החברות את כל היכולות לייצור מוצר חדשני, תוך בדיקת טכנולוגיות מתקדמות שילוו את תהליך הפיתוח, את המכשולים הקיימים בפיתוח המוצר ואת כלל החלופות שייסעו ליהנות ממוצר טוב יותר.

חברות מסוג זה מתמחות בשלל פעולות שהופכות את המוצר לטוב יותר ביניהן: פיתוח הנדסי שכולל מכאניקה, אינטגרציה, הנדסת מערכות, בקשה הכנת תיק מוצר, העברת המוצר, פיתוח לייצור ועוד. בנוסף מתמחות החברות בעיצוב מוצר, פיתוח קונספט פיתוח ממשקים, עיצוב המוצר, עיצוב תעשייתי של המוצר, עיצוב גרפי, יצירת הדמיות ממוחשבות תוך שלבים אחרונים של ייצור אב טיפוס, ייצור המוני וייצור המוצר בסדרות קטנות במידת הצורך.

אז אם אתם רוצים לייצר ולשווק מוצר – זה הזמן לפנות לחברות המתמחות בתחום על מנת ליהנות מכלל התהליכים יש עיצוב מוצר תעשייתי.