איך לבחור מפעל אלומיניום

משפצים את הבית? רוכשים בית חדש ומעוניינים לשגאכ מספר פריטי אלומיניום? הינכם זקוקים לספק אלומיניום מקצועי. כאלו יש רבות ברחבי הארץ – ובכל זאת, איך נוכל לבחור מבין כולם?

נתחיל מהבסיס: מהו אלומיניום?

האלומיניום הוא יסוד מתכתי כימי. זהו למעשה היסוד השלישי בשכיחות שלו בקרום כדור הארץ, אחרי חמצן וצורן, והוא היסוד הנפוץ ביותר מקרב המתכות. האלומיניום נחצב בעיקר במחצבי בוקסיט, והוא ידוע בחסינות הגבוהה שלו לחמצון, בעמידות הרבה שלו ובצפיפות הנמוכה שלו.

כל אלה מאפשרים לייצר מוצרים עמידים מאוד וקלי משקל. לכן, לאלומיניום יש חשיבות רבה ושימושים רבים בתעשיות רבות, בהן תעשיית החלונות מאלומיניום, תעשיית הדלתות, תעשיית הידיות ועוד רבות אחרות.

יתרונות האלומיניום

האלומיניום הוא חומר אשר מתגבש בקלות ומעוצב בקלות. הוא רך יחסית, ולכן הוא נוח לעיבוד שבבי. מה שמקנה לאלומיניום את העמידות הרבה שלו היא שכבת האלומינה. זוהי שכבה המופיעה כאשר האלומיניום נחשף לאוויר. שכבת האלומינה היא שכבה קשה ביותר, אשר אחראית במידה רבה על העמידות של החומר.

בחירת מפעל אלומיניום

כמו כל בחירה צרכנית אחרת, חשוב מאוד להקפיד על מספר נקודות חשובות כאשר אתם ניגשים לבחור במפעל אלומיניום אשר ישרת אתכם בפרוייקט הבא או בתקופה הקרובה. ראשית, חשוב מאוד לבחור במפעל אשר יכול להתחייב על אספקה של אלומיניום בכמויות מסויימות ובזמנים מסויימים. חשוב מאוד כי לא יהיו תקלות בנושא הזה, וכי החומרים יגיעו אליכם במועד ובזמן אשר נקבעו מראש. לכן, חשוב לוודא את ההיסטוריה של המפעל, ולבקש לשוחח עם לקוחות קודמים.

כאשר אתם משוחחים עם לקוחות קודמים של המפעל בו אתם מתעניינים, חשוב כי תשאלו אותם על רמת השירות שהמפעל מספק, על העמידה בזמני האספקה של המפעל, על האיכות של החומרים שהמפעל שלח אליהם, ועל שביעות הרצון הכללית שלהם מן העבודה המשותפת עם המפעל.

כמו כן, חשוב לבחור במפעל יציב מבחינה כלכלית, על מנת להימנע ממצבים לא נעימים של חוסר אספקה בשל פשיטת רגל או בעיות כלכליות אחרות.

מידע נוסף:

האתר של נגב אלומיניום, מפעל אלומיניום בדרום