מה לעשות שנגמר המצבר?

רבים האנשים אשר נתקעו עם הרכב ליד הבית, בעבודה, בחניה או בכל מקום אחר בשל מצבר שנגמר. ברגעים כאלה מנסים אותם אנשים לצאת מהסיטואציה כמה שיותר מהר, וזאת כדי שהרכב ימשיך לנסוע.

מצבר, למי שאינו יודע הוא הבטרייה של הרכב שבאמצעותה מועבר חשמל בתוך הרכב, ולכן כאשר אין חשמל הרכב פשוט לא נדלק.

בנוסף בשל כך שמדובר בבטרייה לרכב, מן הסתם לאחר תקופה זמן, של בדרך כלל 3 או 4 שנים, יש להחליף את הבטרייה משמע – את המצבר.

אבל מה עושים כאשר נתקעים עם בטריית רכב שנגמרה? כמה שיטות לפעולה בהמשך:

מצברים עד הבית – אחד השיטות שמהן נהנים אנשים בשנים האחרונות הוא שירות של החלפת מצברים עד הבית. באמצעות שיטה זאת ניתן להתקשר לחברות המספקות מצברים עד למקום שבו אתם תקועים, ובכך ליהנות ממצבר חדש והחלפת מצבר באופן מקצועי. בנוסף השירות מתאים גם למי שלא רוצה להיתקע ללא מצבר, ולשם כך יש להחליף מצבר כל 3 עד 4 שנים.

גרירה למוסך – אם נתקעתם עם מצבר שאינו פועל, תמיד תוכלו לגרור את הרכב למוסך. כיום מי שרכבו מבוטח בביטוח צד ג' יוכל ליהנות משירותי גרירה מהבית עד למוסך. עם זאת חשוב לדעת כי לגרר ממתינים בדרך כלל שעות רבות, ומי שלא עשה ביטוח צד ג' יאלץ לשלם על שירותי הגרירה מכספו, וזאת הסיבה ששירות מצברים עד הבית הינו משתלם במיוחד.

הבאת איש מקצוע למקום – אם יש לכם איש מקצוע שאתם מכירים שיכול לסייע לכם להחליף לכם מצבר, חשוב שתצטיידו במצבר אותו יש לרכוש בחנות למוצרי חשמל או חנות לחומרי בניין ובאמצעות איש המקצוע להחליף את המצבר למצבר חדש.

החלפת מצבר באופן עצמאי – רבים האנשים מעוניינים להחליף מצבר באופן עצמאי. עם זאת חשוב לדעת כי החלפת מצבר בצורה שאינה נכונה או מושלמת יכולה להוליד בעתיד הקרוב בעיות חשמל או מצבר ששוב לא עובד. לכן חשוב תמיד להיעזר באנשי המקצוע למען החלפת הבטרייה ברכב.