4 מוצרי הצללה למרפסת שכדאי להכיר

אם יש לכם מרפסת בבית, הרי שאתם ברי מזל וזאת משום שמרפסת היא מקום מפלט מעולה מחיי היום יום, תוך שבמרפסת ניתן לארח חברים, ליהנות ממזג אוויר נפלא, מארוחות משפחתיות, והיא  מקום שבו ניתן להשתזף וגם לבלות בו לבד או עם בני הזוג בשעות הערב.

בימי הקיץ החמים אתם בוודאי מחפשים אחר פתרונות הצללה למרפסת שיהיו מושלמים לצרכים שלכם. כדי להצל מרפסות, חשוב לדעת כי ישנם מוצרים שניתן להתקין בקלות במרפסת ולבצע באמצעותם הצללה, בזמן שניתן גם להצל מרפסת באמצעות בנייה של סכך שיגן עליכם מפני קרני השמש החמות.

מוצרי הצללה

אז כיצד כדאי להצל מרפסת? הכנו עבורכם 4 מוצרי הצללה שכדאי לכם להכיר!

שמשיית רגל – שמשייה היא דרך מעולה וקלה להצל מרפסת, כאשר באמצעות שמשייה ניתן בקלות ליהנות מצל בכל גודל. כיום ישנן מגוון שמשיות העומדות על בסיס חזק ויציב בעלות רגל שנושאת את השמשייה מעלה.

כאשר אתם בוחרים שמשייה למרפסת, רצוי שתבחרו בשמשיה עם מוט ברזל, כאשר לשמשיה מבנה רגל עשויה אלומיניום  ובד פוליאסטר נשלף בעובי של 250 מילימטר. בכך תוכלו ליהנות משמשיה עמידה שתחזיק מעמד לאורך שנים.

גזיבו – דרך נוסף להצל מרפסת היא באמצעות גזיבו עשוי פוליאסטר. גזיבו מייצר הצללה מקסימאלית ,תוך שהמבנה שלו עשוי ממתכת, ויש לשים לב לבחירה במתכת שמונעת חלודה, כאשר חשוב להתאים את גובה הגזיבו לצרכים שלכם.

מלבד ההצלה חשוב לדעת שגזיבו מקנה מראה יפה ומפואר לכל מרפסת, והוא כזה שקל לפרק ולהרכיב בחודשי החורף.

בד צל – בד צל, רשת צל או צליה: כולם אמצעים מעולים להצללת המרפסת. באמצעות בד צל ניתן להקל על בני הבית מפני החום, להוריד טמפרטורות בתוך המבנה בימי הקיץ הלוהטים, וליהנות ממרפסת מוצלת תוך שהבד משמש אלמנט דקורטיבי נפלא!

פרגולה – אחת השיטות היותר מורכבות וגם היותר יקרות להצללת הבית היא: פרגולה. פרגולה היא מבנה מעץ שבאמצעותו מצלילים את הבית תוך שעל גבי המרכב של הפרגולה הבנויה מעץ מסיבי שעמיד בפני פגזי מזג האוויר, ניתן לפרוס הצללה באות משטח במבוק, כפות תמר, עץ, אלומיניום ועוד.

פרגולות מלבד היותן אלמנט מצליל הן גם נחשבות יפות למראה, ולכן כדאי לשקול להצל את המרפסת באמצעות פרגולה יפה וחיננית!