כל הסיבות לשדרג את יוניטי לגרסת פרו

עולם פיתוח המשחקים משתנה בקצב מסחרר, כאשר צריכים להיות מעודכנים לגבי כל סוג של שינוי באווירה על מנת לדעת איזה סוג של פיתוח יביא אל הצלחה מסחררת של משחק חדש אשר פותח ביצירתיות רבה. באופן די טבעי מתכנתים מתחילים את הצעדים הראשונים שלהם עם פלטפורמת פיתוח בסיסית ביכולות שלהם ושלה, ולאחר שהם כבר עבור אל השלב של המתקדמים, הם מחפשים אחר מערכת לפיתוח משחקים שתעניק להם את האפשרות להעמיק את היצירה ולתכנת כל דבר כמעט במשחק חדש ומוצלח. אחת מהידועות ברמה הגבוהה שלה, היא יוניטי, שמגיעה בחינם, וגם בגרסת פרו שעליה כבר צריכים לשלם סכום לא ממש קטן.

בחירת מנוע למשחקי מציאות מדומה

עבור מי שטרם הבין זאת ולא נמצא בעולם של פיתוח משחקים, יוניטי היא זו אשר כובשת את העולם מבחינת היותה אחד ממנועי הפיתוח המצליחים ביותר שרק הולכים ומתעצמים ככל שהזמן והשדרוגים שלה מתקדמים ומראים שהיא כאן על מנת להישאר חזקה.

השדרוגים עם השנים של יוניטי מביאים אל שיפורים כמו תשתית תמיכה ב- Vulkan ובתחום המציאות המדומה ומאפשרים לכל מתכנת שמבקש לפתח משחק חדש לקצור מחמאות על שימוש יעיל וחסכוני בזמן ובחשמל עבור משחקים בעלי ביצועים גבוהים יותר מהקדומים להם שפותחו עם אותו מנוע בגרסה ישנה. הפיתוח של מציאות מדומה נעשה ליותר פשוט מאי פעם, וכעת נותרה לה הברירה בין גרסה חינמית לבין גרסת פרו שאליה משדרגים לא מעט.

פלטפורמת פיתוח מתאימה

את הבחירה ביוניטי רבים עושים בחוכמה רבה, אבל לאחר שנכנסים אל פיתוח ברמה גבוהה (כמו כאן) אין אופציה שלא להביט הלאה אל עבר גרסת יוניטי פרו עם התלבטות לגבי המעבר אליה. למה עדיף לבצע תשלום ולשדרג אל הגרסה הזו? קודם כל, מבחינת תשלום עבור בית פיתוח תוכנה העלות היא מזערית וכלולה בהוצאות העסקיות שלה. זה מבחינת המחיר.

מבחינת האופציות הנרחבות יותר שמקבלים בחזרה, מדובר בהבדלים משמעותיים אשר בסיוע שלהם כל פעולה של פיתוח משחקים הופכת להיות הרבה יותר, מכל בחינה. זה כלי הרבה יותר נרחב, דבר אשר מביא את מכלול האופציות של התכנות עבור חברות קטנות וגדולות שצריכות ליצור משחקים עבור הלקוחות שלהם בצורה מהירה ויעילה. ההתאמה אל צרכי החברה כוללת כלי שיתוף שמביאים אל עבודת צוות הרבה יותר נוחה, ובשל ההתאמה היא בדגש על הצרכים של חברה, ולא של מפתח בודד אחד.

מלבד זאת ישנה תמיכה ישירה שחשובה לכל פרויקט שנתקע מכל סיבה, והבונוס של הנחות על כלי עבודה ופלאג אין שמצריכים הפרויקטים להתאמה הכי הדוקה.