לימוד דיבוב לילדים

מגיל קטן הילדים מכינים הצגות בבתי הספר, מכינים את עצמם לקראת סוף השנה, ובכיתה י"ב, הילדים עולים על הבמה ומגלמים דמויות בכירות בבית הספר, ולרוב יהיו אלה תלמידי כיתת התיאטרון. חלק מהילדים הם בעלי כישרון למשחק, הם יודעים לגלם דמויות, הם יודעים להיכנס למצב שצריך, הם יודעים לשכנע את כולם שהם צודקים. לילדים כאלה יש הזדמנות לפרוץ דרך, להיות מדובבים. במיוחד עבורם, נפתח קורס לימוד דיבוב לילדים, שמיועד ללמד את הילדים הללו את חוקי הדיבוב, את הדברים המקצועיים ביותר, ונועד לשפר את הרמה שלהם ולהפיק מכך תועלת גדולה עבור תעשיית הסרטים.

מה עוברים בקורס דיבוב לילדים?

בקורס זה, הילדים עוברים לימודים שמתאימים במיוחד עבורם. הם צמודים למורים ומרצים מקצועיים שיודעים כיצד לנצל את הפוטנציאל של כל ילד וילד, ולשים אותו לדבב את הדמות הספציפית שמתאימה לו. סרטי ילדים אף פעם לא נגמרים, ותמיד יוצאים סרטים חדשים, ואת הילדים המיוחדים והטובים ביותר לוקחים לדובב את הסרטים הללו.

מדוע לילדכם יש סיכוי להתקבל לסרט גדול?

ילדים הם לרוב עם ביישן מאוד, ומי שלא ביישן, הוא לוקה בדבר אחר שלא מתאים לדיבוב. ילדים שהם לא ביישנים, שיש להם קול מוזיקלי, ושיש להם את כישרון המשחק, הם יוכלו לדובב ברמה גבוה מאוד, להביא את ההופעה הטובה, גם במיקרופון.

לימודי דיבוב לילדים

באילו סרטים ישתתפו הילדים?

הילדים ישתתפו בסרטים שכמובן מתאימים להם בגיל, שמתאימים לגלם את הדמויות, והכל באישור ההורים. ילדים לא יכולים להתקדם ללא אישור ההורים, מכיוון שיש מקומות שבהם יש הגבלת גיל.

איך מעבירים את הקורס?

את הקורס מעבירים בקבוצות קטנות מאוד, קבוצות של לא יותר מ-15 משתתפים בקבוצה, כך שכולם מקבלים את היחס השווה, וכולם מקבלים את תשומת הלב המתאימה, כולל הילדים שהם חייבים את זה. בקורס הילדים הולכים ללמוד על הציוד שמשתמשים בו להקלטות, הם הולכים להיחשף לאולפנים גדולים, והכי חשוב שהדיבוב הולך להיות חלק גדול מאוד מהקורס, רק מעבודה מתמדת אנו לומדים, וזהו העיקרון של הקורס, לתרגל ולהשתפר כל הזמן. לפרטים נוספים, צרו קשר באתר.

לעוד מידע אודות לימוד דיבוב לילדים, לחצו כאן..