כל מה שחשוב לדעת לפני שעושים ביטוח חיים

ביטוח חיים מאפשר לכם להגן על האנשים שאתם אוהבים ולדאוג שגם במקרה של אסון, כל המשפחה שלכם תוכל לעמוד על הרגליים ולהיות איתנה מבחינה כלכלית. אז למה חשוב לעשות ביטוח בחברה וותיקה, על אילו סעיפים חייב לשים לב ועל מה להקפיד בבחירה של גובה הפרמיה – הנה כל מה שאתם חייבים לדעת לפני שאתם עושים ביטוח חיים.

לעשות ביטוח בחברה וותיקה ומוכרת

משום שהיציבות של החברה היא עניין קריטי, חשוב לעשות ביטוח בחברה ותיקה אשר יש לה מוניטין עשיר בתחום ביטוחי החיים. ביטוח חיים בחברת כנען יעניק לכם שקט נפשי וידיעה ברורה שבזמן הפדיון, יעמדו לרשותכם כל המשאבים והניסיון אשר נצברו במשך עשרות שנים של פעילות.

לבדוק מה גובה הפרמיה

משום שהמטרה של ביטוח חיים הוא להשאיר את המצב הפיננסי על קנו גם כאשר הגרוע מכל קורה – חשוב להבין מהו גובה הפרמיה. שימו לב שהפרמיה עלולה להשתנות במהלך השנים ולכן כדאי לוודא שהסכום, יספיק לכלכלת המשפחה וימנע כניסה למשבר נוסף. אחרי הכל, אם אתם מתכוונים לשלם מדי חודש עבור שירות שכזה, אתם צריכים להיות בטוחים שהוא שווה את ההשקעה.

לשים לב לסעיפים הנוגעים למקרים של אובדן כושר עבודה

למרות שלא הרבה יודעים זאת,  מרבית ביטוחי החיים מגנים עליכם גם במקרה של פציעה קשה או אובדן כושר עבודה. חשוב לבחור בביטוח אשר מגלם בתוכו את הסיכונים האמיתיים של העבודה (וסגנון החיים) שלכם ואשר ידאג לפצות אתכם בשעה צרה. ביטוח חיים בחברת כנען יאפשר לכם ליהנות מביטוח אשר מכיל בתוכו גם מקרים של מחלה קשה או אי יכולת השתכרות עקב נכות.

לבחור במסלול שמתאים לכם

כדאי לדעת שישנם מגוון של מסלולים שונים ולכן חשוב לבחור במסלול אשר מתאים לרצונות שלכם. חשוב לשים לב לריביות שאתם מקבלים עם השנים, למחיר אשר נגבה ממכם עבור הניהול וליכולות הכלכליות האובייקטיביות שלכם. חשוב לזכור שניתן לשנות את המסלול או את החברה שבה אתם מבוטחים בכל שלב.

לא לשכוח להתייעץ עם בן או בת הזוג שלכם

למרות שרובינו נוטים להזניח את הטיפול בביטוחי החיים עד שזה מאוחר מדי, זה לא חייב להיות כך. חשוב להתייעץ עם בן או בת הזוג שלכם מראש ולהבין איזה סכום אתם יכולים לייעד לעניין. משום שההפרשה החודשית משפיעה על גובה הפרמיה, כדאי לראות בביטוח החיים כשהשקעה אשר מחייבת התייעצות של כל המשפחה.