איך להתנהל נכון עם ריבוי ביטוחים?

קורים המון מקרים בהם אתם משנים את תוכניות הביטוח שלכם ומתאימים אותן לשלב הנוכחי שבו אתם נמצאים בחייכם. לפעמים אתם מצטרפים גם לכל מיני תוכניות ביטוח חדשות מסיבות כאלו ואחרות, כמו על ידי מקום עבודה חדש שהרגע נכנסתם אליו או אפילו בצורה פרטית. ויש פעמים שבהן אתם מחליטים פשוט  לעדכן את תוכניות הביטוח שכבר קיימות. פעם בכמה זמן כדאי לכם לעצור לרגע ולבדוק את כל הביטוחים שאתם משלמים עליהם, לעדכן אותם וגם לוודא שאתם לא משלמים על פוליסות שנותנות לכם את אותם השירותים. אז היום נדבר על איך להתנהל נכון עם ריבוי ביטוחים? כדאי לכם להמשיך לקרוא.

איך מתחילים לבנות תוכנית חיסכון?

בשביל שתוכלו להתכונן לעתיד, עליכם להגיע הכי מוכנים שאפשר. בשביל שתצליחו להתמודד עם מה שיגיע עליכם לשים סכום מסוים של כסף מדי חודש בצד לפי החיוב החודשי. על מנת שתוכלו לבצע את כל זה, אתם צריכים לבנות תוכנית חיסכון. את תוכנית החיסכון תוכלו להתחיל לבנות באמצעות בנייה של תקציב חודשי מאוזן ובו יהיה סעיף של חיסכון. בשלב הבא, אתם צריכים להגדיר תאריך היעד של החיסכון. בעת הבחירה של תוכנית החיסכון, כדאי לוודא שקיימות נקודות יציאה בתוכנית שלא תצטרכו לשלם סתם קנס יציאה. עוד טיפ חשוב הוא להפקיד את הכסף הכי קרוב שאפשר לתאריך קבלת המשכורת על מנת שיהיה לכם מה לשים בחיסכון.

איך תוכלו לבדוק אם יש לכם ריבוי של ביטוחים?

יש כמה דרכים בהן תוכלו לבדוק אם אתם משלמים על ריבוי ביטוחים. הדרך הראשונה והמוכרת ביותר היא דרך אתר הר הביטוח אשר שייך למשרד האוצר. כל אחד יכול לפנות על דעת עצמו לאתר במטרה לעקוב אחר כל המידע הביטוחי שלו, לדעת אילו פוליסות יש על שמו והאם יש לו ריבוי של ביטוחים. גם כניסה לאזור האישי שלכם באתר הביטוח עצמו תעזור לכם לגלות האם יש לכם ריבוי של ביטוחים. כמו כן, תמיד תוכלו להתייעץ עם סוכן הביטוח שלכם לכל מה שקשור לנושא.

איך עושים סדר בריבוי הביטוחים?

בשביל לעשות סדר בריבוי של ביטוחים, הוקם אתר אשר תפקידו לאגד את כל המידע שקיים על הפוליסות הקיימות של כל אזרח ואזרח, כמו ביטוח בריאות וביטוח של רכבים. האתר נותן את האפשרות לקבל מידע מלא על כל פוליסות הביטוח שיש לאדם והוא אפילו מקבל התראות על כפל וריבוי של ביטוחים. מטרת האתר היא לתת למבוטחים את הכלי שיעזור להם לעשות סדר בתיקי הביטוח שלהם. נוסף על כך, המידע באתר יכול לעזור למבוטחים להוזיל את הפוליסות שלהם, לשפר את התנאים וגם להשוות בין כל חברות הביטוח השונות. מאוד חשוב להיות במעקב על פוליסות הביטוח כדי שלא תשלמו כפול סתם.