טיול משפחות בארץ: 5 טיפים שיחסכו לכם כסף

טיול משפחתי בתקופת החגים הוא לא דבר זול במיוחד, וזאת בעיקר כי הטיול כולל: אוכל, שתייה, נסיעות, ותשלומי כניסה למגוון אתרים ופארקים.

מי שיוצא לטיול כזה, בעיקר עם משפחה מרובת ילדים, יכול לסיים את תקופת החגים עם חור בכיס, ותחושה לא נעימה.

אז כיצד אפשר לחסוך כסף כאשר אתם יוצאים לטייל? הכנו לכם 5 טיפים לטיול נעים שלא ישאיר אתכם במצב ביש.

חפשו הנחות  – בתקופת החגים רבים מהמוזיאונים, אתרי המורשת, אתרי תרבות ומגוון מקומות לטיול, מציעים את הכניסה למטיילים בחינם. נסו לבדוק באתרי האינטרנט של אותם מקומות שאתם רוצים לפקוד אם הם מציעים כניסות בחינם לכל המשפחה או לילדים. בנוסף תוכלו לנסות דרך כרטיסי הויזה שלכם למצוא מבצעים כמו 1+1 , 50 אחוזי הנחה על אטרקציות ועוד.

מצאו בילויים בחינם – בארצנו הקטנטונת ניתן לטייל ולבלות במקומות שונים מבלי להוציא שקל! טיולים ופיקניקים בפארקים השונים בארץ הינם בחינם, יציאה למסלולים בחיק הטבע שבהם ניתן לנווט: גם היא חוויה כיפית במיוחד, נסיעה לים ובילוי יום שלם על החוף תהווה חוויה לכל המשפחה, כמו גם סיור בערים עתיקות בארץ בשכונות מסתוריות בין דוכנים וחנויות.

הכינו אוכל למסעמה אוכלים בטיול? שאלה שכל הורה חייב לשאול את עצמו הרי שנוסעים לא רוצים לקחת הרבה דברים אבל מצד שני כאשר אתם יוצאים לטיול אתם מגלים מיד שגם אתם וגם הילדים שלכם הופכים רעבים מאד, מה שגורם לכם לעצור בתחנות דלק, סופרים, בתי קפה ועוד,  תוך שאתם מוצאים סכום רב על אוכל במהלך הטיול. כדי למנוע את ההוצאות המיותרות הכינו סנדוויצ'ים ופירות מבעוד מועד למהלך הנסיעה, והחליטו כי אתם עוצרים בדרך לפיקניק עם אוכל שהכנתם בבית. נסו כמה שפחות לפקוד דוכני אוכל מהיר ומסעדות.

השכירו רכב – לעיתים נסיעות בתחבורה ציבורית עם כל המשפחה יכולה לעלות לכם יותר מסכום יומי של השכרת רכב, תוך שנסיעה בתחבורה ציבורית לטיול משפחתי בארץ אינה נוחה. השכרת רכב בארץ כבר הפך לדבר שבשגרה וכיום יותר ויותר ישראלים מבינים את היתרון של השכרת רכב ליום, ואת החיסכון הגדול שמגיע עם פעולה זאת.

אל תיפלו לפיתויים – בתקופת החגים המחירים עולים בכל מקום, ואתם בוודאי מוצאים את עצמכם קונים ורוכשים דברים שאתם לא ממש צריכים כמו: כלי בית, בגדים, צעצועים, חטיפים, גלידות, ממתקים ועוד. לעיתים, רכישת צעצועים לילדים מספקת לילדים אושר רגעי ותעסוקה לכמה שעות בלבד. אבל אם תחליטו שאתם מוותרים על רכישת חפצים מיותרים, ותחליטו להשקיע את כספכם על אלמנטים מוחשיים וכיפיים כמו  נסיעה מוקדם בבוקר לנמל כדי לדוג דגים, לפעילות משפחתית ספורטיבית, יצירה של אלמנטים אומנותיים ביחד, ביקור באתרי מורשת ועוד – תוכלו גם לחסוך כסף וגם להפוך את הטיול שלכם לאיכותי וחוויתי יותר עבורכם ועבור הילדים.