הפקת סרטי תדמית לעסקים

סרטון תדמית לעסקים הנו סרטן קצר המקדם את העסק ו/או מוצר או שירות מסוים. הפקת סרטים מסוג זה איננה זולה ביחס לשירותי שיווק ופרסום אחרים אך ניתן למצוא חברות המפיקות סרטונים ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר סביר בהחלט. הסיבה לכך שזה אפשרי היא בזכות מוניטין החברה הגבוהה, כמות לקוחות גדולה, הכנסות גבוהות ביחס לרמת ההוצאות של החברה וכן מדובר בחברה שכבר שילמה עבור הכלים והתוכנות שהיא עובדת עמן ויכולה כעת להיות גמישה יותר במחיריה.

נתונים סטטיסטיים של מחקרים רבים ברחבי העולם מצביעים על גידול משמעותי בהכנסות של חברות אשר מפרסמות סרטוני תדמית. הסרטונים מחברים את הקהל אל המותג, מסייעים בקידום וויזואלי ורגשי וכן מניעים יותר לפעולה. כך שלא משנה אם המותג הוא אדם, חברה, מוצר או שירות הרי שהגולש/צופה כבר מרגישים מחוברים יותר למותג, מכירים היטב את התועלות שלו ולכן גם מרגישים נינוחים יותר בעבודה מולו.

אספקטים הנכללים בהפקת סרטי תדמית:

  • וידיאו – הפקת סרטי תדמית לעסקים דורשת אנשי מקצוע בתחומים שונים וכן כלים טכנולוגיים מתקדמים על מנת להשיג תוצאות רצויות. מצלמת ווידיאו איכותית לצד מפיק מנוסה ומקצועי יהיו המפתח להצלחה של כל סרטון תדמית עוד לפני שלבי העריכה, התוספות והאפקטים.
  • מוסיקה – חברה להפקת סרטוני תדמית תוכל לרכוש או לייצר עבורכם פסקולים ייחודיים ומיוחדים לשימוש בסרטון שלכם: קריינות מקצועית, מוסיקת מתח/אקשן ועוד.
  • אנימציה – לא משולבת בכל סרטון אלא מככבת כחלק מסרטון או כסרטון בפני עצמו. כל חברת הפקת סרטוני תדמית מכילה גם עובד מוכשר לייצור סרטוני אנימציה.
  • אנשי שיווק – בעלי תפקיד קריטי בהכנת האפיון והתסריט של הסרטון.

סרטוני תדמית לעסקים

כמובן שישנם אספקטים נוספים ומדובר בתחום גדול ומורכב. עבודה עם תוכנות גרפיות דורשת יצירתיות, סבלנות ומקצועיות רבה. כאשר אלה מתחברים יחד עם אנשי מקצוע בתחום הקולנוע והשיווק ניתן לייצר סרטוני תדמית לעסקים ברמה הגבוהה ביותר. הפקת סרטי תדמית לעסקים מתאפשרת כיום לכל עסק גם לעסקים קטנים וזאת בשל הטכנולוגיה המתקדמת של היום. אם אתם מעוניינים בסרטון תדמית איכותי ושיווקי לעסק שלכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.