הכירו את ChanJit – ניהול פרויקטים בזמן אמת

תהליכי פיתוח וייצור גובים מכל בית עסק משאבים רבים. לעולם יתור מנהל העסק לחסוך בעלויות ייצור ולשפר את התוצאות המתקבלות בסופו של תהליך. במקרים רבים שיפור תהליכי הפיתוח והייצור ישפרו בצורה משמעותית את המאזן של בית העסק, ויאפשרו להיכנס למעגל של הכנסות ופריחה. לשם כך קיימים כלים שונים אשר מטרתם היא לתת להנהלת העסק אפשרות לראות בכל רגע נתון את התהליך ואת המצב.

ניהול בזמן אמת

הכירו את הכלי המתקדם והבלעדי ChanJit תוכנת ניטור שעות. מדובר על כלי מתקדם אשר נועד לאפשר למנהל הפרויקט להחזיק את המושכות בידיו לכל אורך הדרך, ולנהל את תהליך הפיתוח ביד רמה. מדובר על תוכנה חכמה ומובילה בתחומה, אפשר לומר שהיא בלעדית בתכונות המתקדמות שלה. התוכנה פותחה על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום אשר שילבו ידע בתחום ניהול הפרויקטים לצד הבנה במישור הניהולי. השילוב הזה הביא לתוצר מקצועי ושימושי עד מאוד. התכונה מוכיחה את עצמה אצל משתמשים רבים אשר משפרים את תהליכי הייצור והפיתוח שלהם הודות לתוכנה זו.

פיתוחים ועדכונים תמידיים

אמנם התוכנה פותחה והיא משמשת בפועל. אבל החברה אינה שוקטת על השמרים והיא ממשיכה לפתח ולחדש בכל עת. בהתאם למשוב שהיא מקבלת מהמשתמשים שלה ברחבי העולם היא משפרת ומייעלת את התוכנה, כך שכל משתמש נהנה מפתרונות מתקדמים. יש לציין כי ניתן להתאים את התוכנה באופן אינדיבידואלי לצרכי בית העסק. כך שהתוכנה תהלום את הצרכים ותאפשר לנהל את הפרויקטים ואת המשימות בזמן אמת בהתאמה מלאה ומדויקת על פי הצרכים הספציפיים.

ניהול משימות, ניהול עובדים

האתגר גדול יותר כאשר מדובר על מספר רב של עובדים ותהליכים מורכבים וממושכים. בעת שמנהלים פרויקט מורכב יהיה צורך להשיג שליטה על הנעשה ולעקוב אחר ההתנהלות באופן שיטתי ועקבי. את זה ניתן לעשות באמצעות ChanJit. התוכנה המתקדמת שנותנת לכם את הכלים המקצועיים לנהל את העסק בתבונה, להפיק את המקסימום מהמשאבים שלכם ובכך להגדיל את הרווחיות של העסק. הצטרפו לאלפי המשתמשים שנהנים ממענה מקצועי והולם!