גופי תאורה מעוצבים – הדרך הנכונה לעצב את החדר

כל פרט אותו אנחנו מציבים או מתקינים בחדר, הוא פרט שיכול לשמש אותנו לעיצוב החדר. בין אם מדובר בפרט גדול או קטן, פרט אותו אנחנו תולים באופן קבוע או פרט נייד, בין אם מדובר בפרט שמשמש כקישוט בלבד או פרט שיש לו גם משמעות מעשית, כלומר כזה שמיועד לשימושים שונים.

דוגמא טובה לכך הם גופי תאורה מעוצבים. יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בגופי תאורה בעלי סגנון עיצוב מסוים, עיצוב אשר יכול להתאים לחלל החדר או המשרד שלהם. מדובר בגופי תאורה אשר ניתנים לתלייה או כאלה שניתן להציב על השולחן, שידה, תקרה או בכל מקום אחר.

גופי תאורה מעוצבים

לפני שנסביר כיצד בוחרים גופי תאורה מעוצבים, חשוב לומר, המשמעות של גופי תאורה אלה הם לא רק לעיצוב, אלא יש להם גם משמעות מעשית, אומנם מה שחשוב זו הנורה, אך על מנת שנוכל להשתמש בה בצורה טובה לאורך זמן, עלינו להקפיד שהיא תותקן בתוך גוף תאורה מתאים, כמו כן, חשוב שאותם גופי תאורה יהיו עמידים, חזקים, ויגנו על הנורה וכן על הסביבה (במידה ומדובר בנורות אשר מתחממות מהר).

כיצד בוחרים גופי תאורה מעוצבים?

בשלב הראשון עלינו לבחון את המקום בו אנחנו רוצים להתקין, לתלות או להציב את גוף התאורה, כך נוכל לדעת מה בדיוק הגודל והמשקל של אותו גוף וכיצד אנחנו יכולים להשתמש בו בצורה פרקטית.

בשלב השני, אנחנו צריכים לבחון כיצד הוא משתלב עם פריטים אחרים בסביבה, בין אם מדובר עם צבע הקיר, ריהוט, חלונות או כל אלמנט אחר.

בשלב השלישי חשוב שנבחן את הנקודה, עד כמה גוף התאורה עמיד וחזק מפני שינויים, יש גופי תאורה שעלולים להתקלף עם הזמן, שלא נדבר על גופי תאורה שבירים ועוד. מדובר על דברים שיכולים להשפיע על היכולת שלנו ליהנות מגוף התאורה.

כל זה, כמובן עומד אל מול השאלה, באיזה חדר ולאיזה צורך אנחנו משתמשים באותו גוף תאורה. יש הבדל בין שימוש שמיועד לחדר ילדים לבין שימוש שמיועד לחדרים אחרים, מן הסתם.