כך תרוויחו מהעסק שלכם יותר

אם אתם בעלי עסק שרוצים להגדיל את מכירות המוצרים שלכם – אתר מסחרי יכול לסייע לכם מאד בחשיפה, והוא מעולה להגדלת רווחים.

אבל מהו אתר מסחרי? רוצים לדעת איך אתר מסחר יעזור לכם להרוויח יותר וכיצד הוא תורם לעסק שלכם? חברת הקידום והפרסום מבאר שבע Adv7  מסבירים לנו איך עושים את זה נכון .

אתר מסחרי מכונה גם בשמות 'אתר מקוון' או' חנות וירטואלית' כאשר הרעיון של האתר מתאים בעיקר לבעלי עסקים שיש להם חנויות פיזיות, ובמיוחד לאלה שאין להם חנות ממשית, והם רוצים לחשוף את המוצרים שהם משווקים בפלטפורמת שיווק נוספת.

אתר מסחרי חשוב שיוקם על ידי אנשי המקצוע משום שבניגוד לאתרי תדמית רגילים, ישנם מגוון פעולות שכוללות את תכנות האתר, בניית מפת אתר בצורה נכונה, כמו גם בניית הקטגוריות של המסחר באתר, כתיבת תיאורי מוצר, ובניית האתר כך שהלקוח יוכל לרכוש את המוצרים באתר בקלות.

כיצד מתכננים אתר מסחר?

אתר מסחר מתכננים בצורה שבראשה אפיון חנות ופיתוחה לפי קונספט חזק. כיום מעצבי אתרים ובוני אתרים יכולים להפוך את האתר המסחרי שלכם למעולה וכזה שמגדיל רווחים, בעיקר אם הוא בנוי לפי קונספט מנצח, מעוצב בצורה נכונה, ונגיש במיוחד לגולשים באתר.

תכנון אתר מסחרי דורש מערכת מיוחדת לבניית אתר שגם תאפשר את הצגת המוצרים, בניית הקטגוריות באתר וניהול הרכישות און ליין.

הגדרת קהל היעד למיקוד האתר המסחרי

כדי להגדיל רווחים חשוב להגדיר את קהל היעד שלכם, תוך שאתם מבינים מי הלקוחות שלכם, מה גילם, מה הם מחפשים, מה המצב הכלכלי שלהם ואיזה שיטת שיווק תתאים להם.

לאנשים צעירים למשל יתאימו אתרים מעוצבים בצורה חדשנית וצבעונית, בעוד שלאנשים מבוגרים יותר יתאמו אתר בקווים נקיים, עם פחות גירויים, ויותר הכוונה למוצרים עצמם.

אפיון ופיתוח

לאחר שהחלטתם מהו הקונספט לאתר שלכם, ישנם שלבי אפיון ופיתוח הקריטיים לאתר מסחרי. האפיון בונה את המבנה הנכון של האתר, תוך שתכנון האתר עוזר לגולשים להגיע בצורה נכונה וממוקדת אל המוצרים שלהם, ובחירתם מתוך הקטגוריות השונות באתר המסחרי. בכך ניתן להגדיל מכירות והתעניינות במוצרים ובאתר.

עיצוב אתר מסחרי

גם העיצוב של האתר משפיע מאד על הרכישות באתר, שהרי עיצוב איכותי וטוב יעזור לקונה לדעת מהו קונה, להבין את האיכות של המוצרים ולבצע החלטות בצורה בטוחה יותר ובמהירות.

תיאורי מוצר שמקדמים את האתר

תיאורי המוצרים שלכם באתר היא דרך נהדרת להגדיל חשיפה ומכאן גם להגדיל רווחים. כאשר אתם מאפשרים תיאורי מוצר שהם לא ארוכים במיוחד, אבל הם כאלה שמתאימים לחוקי הקידום ומילות החיפוש הנכונות המתאימות לגוגל – אתם מגדילים את החשיפה אל האתר שלכם, ומגדילים רווחים.

קידום אתר מסחרי ברשתות חברתיות

לאחר שווידאתם שהאתר שלכם תקין, עובד וניתן לבצע בו את כל הפעולות הרכישה, ניתן להגדיל רווחים גם באמצעות קישור אל האתר מרשתות החברתיות.

כאשר אתם מוסיפים לחשבונות העסקיים שלכם קישור לאתר הווירטואלי, אתם יכולים לחשוף אותו מול יותר רוכשים פוטנציאלים.

אז מה היתרונות של אתר מסחר?

חשיפה גדולה יותר – באמצעות אתר מסחרי ניתן לחשוף מוצרים ושירותים בצורה טובה.

הגדלת רווחים – עצם כך שניתן לרכוש ברשת את המוצרים שלכם ולא צריך להגיע לחנות או לרשת, מאפשרת לבצע הגדלת רווחים.

אתר נגיש ונוח – אתר מסחר שנבנה בצורה מקצועית הוא נגיש ונוח יותר לגולשים.

שליטה באתר – באתר מסחרי קל ולנוח לשלוט, וניתן לעדכן בו מוצרים ולהודיע בו על מבצעים והנחות, תוך הפנייה נוספת גם לחנות הפיזית.