איך להגדיל מכירות בעסק

העסק שלנו הוא הדבר החשוב ביותר עבור חיינו המקצועיים והפיננסיים. כאשר אנו מקימים בית עסק יש לנו חלום, שאיפה מטרה ואג'נדה ברורה. ובכול זאת, יש רגעים שבהם גם אחרי שהבית העסק נפתח, המוצרים סודרו על המדפים, הספקים נבחרו והעובדים נשכרו – עדיין אנו לא מצליחים להתרומם מבחינת המכירות, אנו תוהים איך לטפל בהתנגדות למכירה כמו כאן כדי למנוע סגירת העסק ובמקרים קשים יותר לפשיטת רגל. במקרים כאלה הגדלת מכירות בעסק היא דבר הכרחי שבלעדיו לא ניתן לשכור בשוק הקמעונאי. אבל כיצד מגדילים את המכירות? הנה צעד חשוב שכל אחד חייב ליישם:

הכרות עם רצפת המכירה

רשתות שיווק, בוטיק לבגדים, מאפייה, בית קפה, מספרה, חנות מוצרי חשמל, סטודיו לעיצוב, ועוד מגוון רחב של עסקים – מכילים מרחב שידוע כ'רצפת המכירה'. זה המרחב שבו הלקוח נפגש עם המוכרים ונציגי השירות של המקום. מקום זה הוא זירה קשוחה שחשוב לדעת כיצד להתנהל בה בעיקר כדי להגדיל רווחים ולהצדיק בסופו של דבר את קיומו של בית העסק. 

> קראו על הדרכת מכירות לארגונים בכתובת זו

אימון למכירה טובה יותר

אף אחד מאיתנו לא נולד מוכר, כמו שאף אחד לא נולד צרכן. כדי לדעת להתנהל בשוק המכירות התחרותי דרוש לעיתים סיוע. הסיוע מגיע דרך סדנאות מכירות ושירות ובאמצעות אימון מכירה מקצועי ושאר דרכים לקבלת כלים ממשיים לצלוח עסקות. באמצעות לימוד כזה אפשר להכיר את האתגרים שעומדים מול מוכרנים ואנשי שירות ולהבין כיצד משנים תהליכי מכירה לטובה. באמצעות הכרות עם שיטות שונות, עם יסודות המכירה, דרכים לסגור עסקאות וכולי – רבים יכולים להגדיל מכירות בעסק ולעשות זאת בצורה נכונה ומהירה.