4 אביזרי סקס שמתאימים לכל זוג

חגיגות צעצועי המין יכולות לסחוף זוגות ואף יותר מכך לשימוש בכמה וכמה מהם. אביזרי סקס מגוונים את חיי המין שלכם ובדיוק כמו שאנחנו חושבים עליהם, הם מרחיבים את טווח האפשרויות שלנו לענג את עצמנו ואת בני ובנות הזוג שלנו ומצליחים להצית בנו יצירתיות ודמיון שמשחררים אותנו לחלוטין מעכבות. ההנאות והעינוגים במקרים כאלה יכולים להגיע לשיאים חדשים ומפתיעים ולכן מומלץ לנסות את האביזרים הבאים כדי לראות לאן ייקחו אתכם.

סט קשירה למתחילים

סט קשירה למתחילים מיועד לכל מי שאוהב משחקי שליטה אבל מעולם לא ניסה אותם. זה מתאים גם לנשים וגם לגברים, וזה כולל שוט זנבות כדי להצליף באיברים שבהם מותר להצליף, אזיקים מחוברים בשרשרת, קולר מחובר בשרשרת, מצבטי פטמות ונוצת דגדוג. חשבו על כל האפשרויות שמוטלות לפניכם כאשר בן או בת הזוג שלכם כבולים ואתם אחראים לעינוג שלהם בעדינות או בקשיחות. כמה כוח ושליטה יש בידיים שלכם ליהנות ממנו בסקס.

פלאג אנאלי

פלאג אנאלי מיועד גם לנשים וגם לגברים. אל גברים יש להתגבר קודם כל על העכבות אם יש כאלה, להשתחרר ולהיות מוכן לחוות חדירה. התמורה לחדירה אנאלית לגבר אדירה משום שהאורגזמה שמקבלים מכך היא עוצמתית הרבה יותר מאורגזמה רגילה. היא נוגעת ישירות בנקודת הג'י של הגבר ולכן היא שווה התנסות. גם אצל נשים יש אפשרות לחוות אורגזמה אנאלית שמצטרפת לאורגזמה הרגילה ויחד הן מועצמות פי כמה.

סטראפ און עם דילדו

זה אביזר המין שאינו מוגבל לשימוש גברי או נשי בלבד. הוא מתאים לכל הזוגות ומתאים לחדירה אנאלית או ואגינלית. התחושה של כוח ושליטה שיש לאישה שחודרת עם דילדו לגבר שלה עצומה ומרגשת את שניהם מלבד האורגזמה. הדילדו מתאים גם לחדירה אצל אישה, וכאשר קונים דילדו חלול הוא מתאים לגברים שרוצים לשפר את הזקפה או להאריך את האיבר.

טבעת רוטטת

אין דבר יותר מענג מלהלביש טבעת פרפר בצורות שונות, במיוחד כשהיא רוטטת, על איבר המין של גבר ולהשתמש בה תוך כדי חדירה. האורגזמה גם של הגבר וגם של האישה מושפעת מכך, והיא כפולה גם מבפנים וגם מבחוץ.