כל הסיבות להוציא דרכון אירופאי

היום ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר מוציאים לעצמם דרכון אירופאי. לא רבים מבינים את משמעות הדבר, אך למעשה מדובר בהזדמנות לזכות בלא מעט יתרונות שונים. קודם כל, היתרון העיקרי הוא ללא ספק היכולת לנוע בצורה חופשית בעולם.

מי שיש לו דרכון אירופאי יכול לגור ולעבוד בכל אחת ממדינות אירופה, ניתן לטייל בין המדינות וליהנות מחופש מוחלט. זוהי ללא ספק אחת הסיבות המרכזיות שישראלים רבים מוציאים דרכון אירופאי, היות והדבר מעניק להם את הזכות לשמור על כל האופציות פתוחות.

מעבר לכך, ישראלי שמוציא דרכון פורטוגלי, למשל, יכול ליהנות מלימודים בכל אחת ממדינות אירופה. ניתן ללמוד תואר ראשון או תואר שני בגרמניה למשל, ליהנות מרמת חיים גבוהה יותר ואף להישאר לגור שם למשך תקופה. אין ספק כי מדובר על חוויה מיוחדת, המאפשרת להכיר את העולם, ליהנות מחברתם של אנשים שונים וכמובן ללמוד שפה זרה.

מה חשוב לדעת לגבי הוצאת דרכון אירופאי?

למעשה, כל אדם אשר אחד מהוריו נולד באירופה, זכאי לקבל דרכון אירופאי. כמובן שצריך לזכור כי לכל מדינה יש את החוקים והתקנות שלה, ולכן חשוב ללמוד ולהתעניין לגבי התנאים השונים לקבלת אזרחות בכל אחת ממדינות אירופה. כמו כן, כדאי לזכור כי מדובר על תהליך, אשר יכול לארוך בין שנה לשלוש שנים, ולכן כדאי להתכונן לכך מראש ולא לצפות לתוצאות מהירות מידי.

אך מי שהיה מספיק סבלני ועמד בכל התנאים הדרושים, יוכל ליהנות מאזרחות אירופאית ומאורח חיים איכותי יותר. אירופה מציעה לאזרחיה רמת חיים גבוהה יותר, מקומות בילוי מעניינים יותר וכמובן תרבות עשירה ומרתקת. כל אחד ימצא את תחומי העניין שלו, החל ממוזיאונים עתיקים, מבנים מרשימים וטבע קסום. אך על מנת ליהנות מכל אלו לאורך זמן, ולא רק במהלך גיחה קצרה לחו"ל, יש צורך להוציא דרכון אירופאי.

אולי גם יעניין אותך:

מהם היתרונות של הוצאת דרכון אירופאי?

כאמור, אירופה מציעה לאזרחיה לא מעט יתרונות שונים. מעבר לרמת חיים גבוהה יותר וטבע מרשים יותר, הדבר מתגלם גם בשכר גבוה יותר וביוקר מחיה נמוך יותר. בארץ רק מי שיש לו ירושה נאה, יוכל ליהנות מדירה פרטית בשנות ה – 30 שלו. לעומת זאת, באירופה כל אחד שמשתכר בצורה סבירה, יכול להרשות לעצמו לרכוש דירה מבלי לשעבד את 40 השנים הבאות שלו לבנק.

מחיר הדיור נמוך יותר, מחיר המזון נמוך יותר, מחיר הדלק נמוך יותר – כלומר, כל אחד יכול לחיות ברמת חיים גבוהה יותר מאשר בארץ. חשוב לציין כי רוב מדינות אירופה מציעות לאזרחים שלהן השכלה גבוהה בחינם או במחיר מסובסד. כך שאין צורך לעבוד לילות כברמן ולהגיע לשיעורים עייפים ורצוצים, היות וכל אחד יכול להרשות לעצמו לימודים גבוהים והשכלה טובה יותר.

מספר נקודות נוספות שכדאי לדעת לגבי הוצאת דרכון אירופאי

מעבר ליתרונות הרבים הטמונים בהוצאת דרכון אירופאי לצורך מגורים בחו"ל, חשוב לזכור כי גם בארץ ישנם לא מעט יתרונות לכל מי שמחזיק בדרכון אירופאי. למשל, חברות בינלאומיות רבות מעדיפות להעסיק עובדים בעלי דרכון אירופאי, על פני עובדים בעלי אזרחות ישראלית בלבד. הדבר חוסך לחברה לא מעט זמן, כסף ומאמץ בהוצאת ויזות ואשרות שהייה בחו"ל.

מעבר לכך, כל אדם המעוניין לרכוש נדל"ן באירופה יוכל לעשות זאת בצורה הרבה יותר פשוטה וקלה במידה ויש לו דרכון אירופאי. בעלי אזרחות ישראלית בלבד, נאלצים להסתבך עם פרוצדורות מסועפות אשר גוזלות מהם לא מעט אנרגיה. כך שכל מי שזכאי לקבל דרכון אירופאי, כדאי לו לעשות זאת בהקדם האפשרי.