עיצוב מטבח – כל הטיפים

אם חשבתם לרגע, כי עיצוב מטבח, היא לשם התהדרות, היות והמטבח הוא מרכז הבית, לכן הוא חייב להיות פרקטי, נוח ומעוצב גם יחד. המטבח הפך להיות גם פינת אירוח לארוחה מצומצמת. לפעמים אתם נכנסים למטבח ש חברים או בני משפחה ואתם מתלהבים, אז כדאי כי תתחילו לשאול לגבי הנגרים שעיצבו ויצרו את המטבח, או המעצב שתכנן בקפידה ואת כל הפרטים האפשריים, כך שתהיה לכם כתובת נוספת לפנות אליה כאשר תתחילו לחפש אחר מעצב מטבחים מוכשר. רבים בוחרים מטבחים שיהיו מעוצבים אישית, הן על פי הנתונים, או אם לפי הטעם האישי של כל מי שמעוניין לעצב את המטבח שלו על פי טעמו האישי.

 

מטבח ייצוגי או מטבח נוח?

 

רבים שואלים אם כדאי לפנות למעצב מטבחים שיתחיל את מלאכת עיצוב מטבח, אם על פי העיצוב יותר או אם בגלל המטרה של נוחות?  התשובה היא שהיום, ניתן גם וגם..היום עם הטכנולוגיה ושיטות העיצוב, ניתן בהחלט לעצב מטבח שיהיה גם יפה וגם אופה, גם מעוצב וגם נוח. כדאי כי תתכננו מטבח בדרך זו. הדבר הראשון שרואים כשנכנסים לביתכם, יהיה המטבח ולכן רבים משקיעים בו הרבה, כך שכל הנכס, ייראה מרשים. יש כאלה שיהיו מעוניינים במטבחים מיוחדים. חומרי הגלם היום של המטבחים הוא שונה, ניתן למצוא מטבח המיוצר מעץ מלא, מטבח סנדוויץ', ציפויים שונים של פורמייקה ,פולימר ועוד.

 

תכנון נכון וניצול מרבי של החלל

 

יש לתכנן נכון את עיצוב נטבח,  היות והנתונים הם שונים בכל מטבח. יש לציין, כי מטבח קטן, יהיה קשה יותר לתכנן מאשר מטבח גדול ומעצבים מוכשרים, יודעים כיצד לתכנן אותו נכון. יש לאחסן נכון את כלי המטבח, כך שלא יתפסו מקום על השיש או שיאוחסנו במקום שיהיה נגיש. את מכשירי החשמל השונים, כגון קול אדים, יש לתכנן המקום המיועד להם, מבלי שיבלטו מדי או שתהיה להם פינה מתאימה ולהתאים את גודלם. יש להיכנס לכמה חנויות של מעצבי מטבחים, להתרשם מהתצוגה ולבקש המלצות מלקוחות שהם כבר התקינו עבורם מטבחים.