רוצה לפתוח אתר חדש לעסק?

במידה ואתם מחפשים חברה אשר מתמחה בבניית אתרים כדי להרים את האתר החדש והנוצץ לעסק שלכם, הכנו לכם את המאמר הבא אשר יעזור לכם לעבור את התהליך בצורה המקצועית ביותר כדי שהתוצאה הסופית תסייע לכם בפיתוח העסק.

איפיון לעיצוב האתר

לפני שאתם בכלל חושבים לפנות לחברה לקידום אתרים והבנייה שלהם, קודם כל עליכם לדעת בדיוק מה הולך להיות באתר שלכם. ראשית עליכם לבנות את עמודי האתר, בין עמודי החובה נוכל למנות עמוד אודות, לפחות עמוד אחד של שירותים, דף ליצירת קשר וכמובן דף בית. בנוסף תוכלו להוסיף בלוג למאמרים בנושא העסק, תיק עבודות ודוגמאות, חנות אשר תציג את המוצרים שלכם, וכמובן גלריית תמונות.

כעת שאתם יודעים בדיוק איזה דפים ועמודים יופיעו באתר שלכם, עכשיו עליכם לבדוק איזה מרכיבים ומאפיינים האתר יכיל. אלמנט שיציג את מזג האוויר, טבלת מחירים ושירותים, כניסה מאובטחת למשתמשים, מפה של בית העסק וטבלה של שעות הפתיחה הם רק חלק קטן ממגוון האפשרויות הענק שעומד לפניכם.

כעת, תוכלו לגשת לחברה לבניית אתרים עם האיפיון המוכן לפגישת ייעוץ, לפני שתגיע עבודת התוכן.

כתיבת התוכן

לאחר שסיימתם את משימת איפיון האתר ונפגשתם עם חברת הבנייה, עליכם לדאוג לתוכן אשר יופיע בו. חשוב להשקיע בתוכן עשיר ואיכותי ככל הניתן, שימוש בשירותיו של בעל מקצוע לרוב יניב תוצאות טובות הרבה יותר מאשר תנסו לכתוב זאת בעצמכם, אלא אם יש לכם ניסיון בתחום.

אם אכן תשכרו את שירותיו של כותב תוכן מקצועי, הקפידו להעביר לו מידע רלוונטי בנוגע לעסק, כך שמה שהוא יכתוב יהיה מתאים לשירותים שלכם. השתדלו להכין את האיפיון של דף הבית מבעוד מועד כדי להזמין מהכותב את התוכן לאלמנטים שיופיעו בו, בנוסף לעמודים אשר קבעתם כבר מראש.

עמודי השירותים צריכים להכיל בין 350 ל-500 מילים כל אחד, בעוד עמוד האודות והדף ליצירת קשר לא צריכים להכיל יותר מ-300.

קידום האתר במנועי החיפוש

אם מצאתם חברה לקידום אתרים אשר גם בונה לכם את האתר, חסכתם לעצמכם טרחה רבה. כדי לקדם את האתר בצורה טובה על החברה להוביל את האתר שלכם במעלה דפי תוצאות החיפושים של גוגל. מומלץ לנסות ולשלב בין קידום אורגני של האתר אשר יוכל להניב לכם תוצאות בטווח ארוך עם קידום ממומן אשר יבטיח תוצאות מיידיות. מומלץ להוסיף בלוג נרחב לאתר שלכם אם השאיפות שלכם גבוהות ואתם משקיעים בקידום אורגני.