בניית אתר וורדפרס

אם אתם חושבים על הקמת אתר אינטרנט פרטי או מסחרי, כדאי שתשקלו בחיוב שימוש במערכת של וורדפרס. בניית אתר וורדפרס נותנת מענה לפשטות ואיכות; אין זה מפתיע שישנם עשרות אלפי עסקים ואנשים פרטיים הבוחרים בבניית אתר וורדפרס. אך מהן הסיבות שבגינן בניית אתר וורדפרס היא כל כך פופולרית, הרשו לנו לספר לכם על היתרונות של וורדפרס.

הקמת אתר במהירות – אם יש לכם חבילת אחסון ודומיין אתם יכולים תוך כמה דקות בודדות להקים אתר וורדפרס. השימוש בפלטפורמת וורדפרס הוא מאוד אינטואיטיבי ולא צריך שום ניסיון קודם בבניית אתרים. ניתן להתחיל בניית אתר וורדפרס תוך כדי שימוש בתבניות מוכנות. ניתן לרכוש תבניות וניתן להשתמש בתבניות חינמיות; התבניות הן למעשה אתר מעוצב בו אתם רק צריכים להכניס את התמונות והתכנים הרלוונטיים שלכם.

מתאים מאוד לשפה העברית – הרבה פעמים בוני אתרים מסתבכים בכלל השפה העברית. לא כל מערכת יודעת להתמודד עם הכתיבה מימין לשמאל ונוצרים הרבה באגים הפוגעים באתר. מהבחינה הזו וורדפרס מתאימה לשפה העברית ואפילו ניתן להתקין אותה עם ממשק ניהול בעברית.

אתרים רספונסיביים – אחת הבעיות של אתרי האינטרנט היא שהגולשים מגיעים ממכשירים שונים עם הבדלים גדולים ביניהם. גולש אחד יכול להגיע ממחשב נייד, אחר מטאבלט או טלפון חכם. לכל מדיה שכזו ישנו גודל מסך אחר ומאפיינים אחרים ולא אחת קורה שאתר שנראה נפלא במחשב הנייד הוא פשוט בלתי קריא בטלפון החכם. אתרים רספונסיביים הם אתרים המתאימים את עצמם באופן אוטומטי למכשיר בו הגולש משתמש. מנועי החיפוש אוהבים אתרים רספונסיביים ונותנים להם העדפה על פני אתרים אחרים. אתרי וורדפרס הם אתרים רסופונסיביים באופן טבעי ומצידכם אין צורך בפעולה מיוחדת.

תוספים – אתר וורדפרס מאפשר לכם להשתמש בתוספים שונים המעניקים פונקציות מתקדמות לאתר שלכם. ישנם מאות ואפילו אלפים של תוספים למטרות שונות. אתם יכולים לבחור את אלו שבהם אתם רוצים להשתמש ולהתקין אותם במהירות ובקלות. כך תוכלו בקלות להוסיף פונקציות שונות לאתר מבלי להסתבך בכתיבת שורות קוד.

למרות הקלות של בניית אתר וורדפרס ולמרות שבאמת כך אחד יכול לעשות זאת; עדיין מומלץ להפקיד את העניין בידי בוני ומעצבי אתרים מנוסים. בניית נכונה של היא לא רק צעד טכני, אלא פרויקט הדורש מחשבה ואסטרטגיה שיווקית עם מחשבה על קידום האתר בגוגל לצד הכרות עם התנהגות הגולשים.