החשיבות של סמלי סטטוס בעולם המודרני

העולם שבו אנו חיים כיום הוא שונה מאוד מהעולם שחיו בו לפני מאה ואפילו 50 שנה, המשמעות שאנו נותנים לכל מני דברים היא שונה לחלוטין ואנו שמים דגש על דברים אחרים לגמרי מאשר אפילו הורינו שמו עליהם. אחד הדברים המשמעותיים ביותר שיש בתרבות הישראלית והמערבית בכלל הוא הנושא של סמלי סטטוס. כל אחד רוצה לשדר יוקרה לסביבה שלו וליצור את התחושה כאילו הוא מיוחד וכאילו הוא עשיר ויש לו כסף רב. מדובר בתחושה המשותפת לרבים ומהווה כלי מצוין לשדר את מה שאנו מרגישים. ככל שסמל הסטטוס שלנו יותר יוקרתי כך אנו יכולים להיות יותר מרוצים ממנו וכך אנו נהיה יותר שמחים ממנו ואת זאת אסור לשכוח לעולם.

מדוע סמלי סטטוס הם לא תמיד יקרים

כאשר אנו חושבים על סמל סטטוס אנו חושבים על מספר סמלים שכולם יוקרתיים ומרשימים. בין אם מדובר על מכונית פרארי, מטוס פרט או יאכטה הרי שכול אלו הם סמלי סטטוס יוקרתיים ביותר. ועם זאת סמלי סטטוס לא תמיד צריכים להיות יקרים מאוד ומרשימים אלה הם יכולים להיות גם דברים פחות יקרים המשדרים עדיין יוקרה. בין אם מדובר על רהיט מסוים או אביזר אופנתי הרי שסמלי סטטוס יכולים להעיד על מי שמחזיק אותם גם אם אין להם כסף רב. לכן יותר ויותר אנשים משתמשים בסמלי סטטוס המשדרים חוזק ויוקרה כלפי הסביבה שלהם ועושים זאת בצורה הטובה ביותר. סמל סטטוס הוא דבר הכרחי באורח החיים המודרני ובכך אין ספק.

מייבשי ידיים כסמל סטטוס

סמלי סטטוס הם רבים ומגוונים אך נראה כי בשנים האחרונות נכנסו לשוק מספר סמלי סטטוס חדשים המעידים על יוקרתו של המשתמש בהם. אחד מאותם סמלי סטטוס חדשים הם מייבשי ידיים ששמים בשירותים פרטיים. מייבש ידיים מעיד הרבה על מי ששם אותו ומכאן שהוא סמל סטטוס לכל דבר ועניין. המייבש מראה כי בעל הבית משקיע באורחיו ועוזר להם בהיגיינה האישית שלהם ועושה זאת בצורה הטובה ביותר. לכן אנו רואים יותר ויותר בתים פרטיים שמאמצים את סמלי הסטטוס הללו ומתחילים להטמיע מייבשי ידיים גם בשירותים פרטיים ולא רק בשירותים ציבוריים. מדובר בדבר נפלא החושף פלח שוק חדש לגמרי של שווקים ולא סתם מדובר בשוק צומח במיוחד. כיום כל בעל בית שמכבד את עצמו ישים מייבש ידיים בביתו בשביל בני הבית ובשביל האורחים של בעל הבית.