חבילות הטלוויזיה הזולות בישראל

מי מאיתנו לא אוהב בסוף כל יום אחרי שהילדים כבר במיטות, אחרי שסיימנו את כל המטלות ועשינו מקלחת מפנקת להיזרק על הספה או על המיטה ולצפות בהנאה בטלוויזיה. בין אם זה עדכון קצר או מעמיק של חדשות היום, משחק כדורגל שאי אפשר לפספס, סדרה מותחת או סרט משעשע, אין כמו להתמכר למסך לשעה אחת של פינוק ביום כי בינינו, למי יש זמן ליותר מזה. צפייה בטלוויזיה למרות שיש יאמרו שהיא מזיקה ואיננה בריאה כל וכלל, עדיין משחררת, מאפשרת לנו להתנתק מכל הבעיות והמחשבות שמציפות אותנו במהלך היום ופשוט ליהנות.

היתרון של הצפייה בטלוויזיה היום בשונה מבעבר הוא שאנו יכולים לבחור לעצמנו את התכנים שמעניינים אותנו, ממש כמו התוכן אותו אנו צורכים ברשת. אנו יכולים להקליט בכל נקודת זמן ביום את הסדרות והסרטים שבא לנו לראות בסוף יום או בסוף השבוע או לחלופין לדפדף ברוגע בספריית ה- VOD ולהחליט במה בא לנו לצפות בכל נקודת זמן – בוקר, צהריים או ערב. העניין הוא שבשונה מספקיות האינטרנט והסלולאר שם יש לנו המון בחירה ולכן התחרות מאוד גדולה בין חברה לחברה, ספקיות הכבלים הן רק שתיים מוכרות במספר עם עוד אופציה אחת שפחות מוכרת לנו ולכן אין לנו יותר מדי אפשרויות. יחד עם זאת, כן ניתן להוזיל משמעותית את עלות החבילה על ידי השוואה בין חבילות הטלוויזיה הזולות בישראל.

איך משווים ובודקים חבילות?

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להשוות בין המחיר אותו אתם משלמים לבין המחירים והחבילות המוצעות לקהל הוא פשוט להיכנס לאתר Smartcut. באתר מתעדכנות כל הזמן חבילות חדשות וכך ניתן לבדוק לגבי חבילות חדשות בזמן אמת. לאחר שנכנסתם לאתר עליכם ללחוץ בתור החבילה שאתם רוצים להוזיל על טלוויזיה. בשלב הבא תיפתח בפניכם טבלה מסודרת עם כל החבילות המוצעות, פירוט לגבי כל חבילה וחבילה כלומר כמה ערוצים, כמה ממירים, מה סוג הממירים שאתם מקבלים, האם זה כולל ספריית VOD, האם יש גם ערוצי פרימיום ועוד (כדאי לבדוק פרטנר טיוי / סטינג TV). לצד החבילה תפורט העלות החודשית. בנוסף, בחלק מהחבילות קיימת האופציה גם לשדרג את החבילה עם ספק ותשתית לאינטרנט. במידה ואתם אכן מעוניינים לקבל מידע מעמיק יותר על חבילה אחת או יותר, לחצו על הצטרפות, מלאו את הפרטים האישיים שלכם ונציג מטעם החברה יחזור אליכם תוך זמן קצר.

זה הזמן לחתוך מחירים, לקצץ בעלויות וליהנות מהתכנים שאתם אוהבים בעלות נמוכה יותר.