מצלמות נסתרות – כיצד רוכשים מצלמות בצורה חכמה

אחד האמצעים שעוזרים לנו בשנים האחרונות לאבטח בצורה טובה יותר את הבית והעסק שלנו, עוזרים לנו לקבל תמונת מצב מלאה של מה שמתרחש במקום, גם כשאנחנו לא נמצאים בו פיזית, וכן מספק לנו תיעוד והוכחה בהם אנחנו יכולים להשתמש לצרכים שונים, בין אם זה מול המשטרה, חברת ביטוח או מול גורמים אחרים, הן מצלמות המותקנות במקום. 

אנחנו יכולים להתקין את המצלמות באופן כזה שכל אחד שעובר במקום יוכל לראות אותן, ואנחנו יכולים לבחור שיהיו מצלמות נסתרות, קרי מצלמות המותקנות בתוך אלמנטים שונים, מבלי שאיש ידע שהן מותקנות שם ולכן אנחנו יכולים ליהנות מהן. הן מספקות לנו תיעוד מושלם, שכן הגורם המתועד לא יודע שהוא מצולם והוא פועל באופן טבעי. 

חשוב להדגיש, אפשר למצוא מצלמות נסתרות מסוגים שונים באתר https://g-club.co.il. מצלמות אשר מותקנות במקומות מסוימים, ספציפיים, למשל, ניתן להציב אותן בתוך אגרטל, בתוך ארון או בכל מקום אחר. כמו כן, אנחנו יכולים למצוא מצלמות נסתרות ניידות, כאלה שאנחנו יכולים להסתובב איתן ולצלם מבלי שאיש ידע על כך. 

כיצד בוחרים מצלמה נסתרת?

ראשית, אנחנו צריכים לבחון מה הם הצרכים שלנו וכיצד המצלמה יכולה לעזור לנו. לשם כך נבחן את אופי השימוש שנרצה לבצע במצלמה, את המיקום בה נרצה להשתמש בה ועוד. זה מה שיבדיל בין  מצלמות נסתרות נייחות למצלמות נסתרות ניידות. 

שנית, אנחנו צריכים לבחון את הפונקציות והאיכות של המצלמה, באיזו רזולוציה היא מצלמת וכמובן מה איכות התיעוד שהיא מספקת לנו. מעבר לכך, אנחנו צריכים לבחון את מהירות הצילום, רמת הזיכרון של המצלמה ועוד. כל פרט קטן יכול להשפיע על איכות התיעוד והאופן בו אנחנו נשתמש בו.