עו"ד רשלנות רפואית – 3 פרמטרים שחשוב להסתכל עליהם

בשנים האחרונות אנו שומעים על לא מעט מקרים בתקשורת על רשלנות רפואית, בין אם מדובר על ניתוח להגדלת חזה שגרם למטופלת לזיהומים ונזקים, מנתח ששכח מספרים בגופו של המנותח ועוד מגוון מקרים כאלה ואחרים. תופעות אלה לצערנו מוכרות היטב לאנשים אשר חוו על בשרם רשלנות רפואית, אולם הם עומדים מול שוקת שבורה, כיוון שכל מוסד רפואי פרטי או ציבורי מיוצג על ידי מיטב היועצים והמשפטנים בתחום הרפואה המהווים עבור האזרח הקטן סוג של איום. אולם, הפתרון פשוט יותר מכפי שהוא נראה והדבר הטוב ביותר הוא לגשת אל עו"ד רשלנות רפואית המתמחה בתחום שייצג אתכם בצורה מקצועית מול המשפטנים והיועצים מטעם המוסדות הרפואיים.

בחירת עורך דין המתמחה בתחום רשלנות רפואית, היא לא עניין של מה בכך, הרי מדובר בתביעות מורכבות הדורשות מהמטופל להוכיח כי נגרם לו נזק מסוים כתוצאה מרשלנות רפואית, ובד בבד עליו להוכיח כי אכן נעשתה רשלנות ועקב כך הוא סובל מנזקים שונים בגופו. מסיבה זאת, בעת בחירת עורך דין חשוב לייחס חשיבות לכמה פרמטרים עיקריים שיסייעו לכם בצע בחירה מוצלחת ולהשיג פיצויים הוגנים בגין הרשלנות שנעשתה.

צרו קשר עם משרד דוד פייל ושות' המתמחה בתחום

אז בואו נראה על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית:

  1. עורך דין שזהו תחום עיסוקו

כמו בכל מקצוע ותחום אחר ישנם תחומי התמחות ספציפיים המאפשרים ללקוח לדעת כי מדובר בבעל מקצוע המומחה בתחום מסוים. לכן, בעת בחירת עורך דין חשוב לוודאי כי הוא בעל התמחות ברשלנות רפואית בלבד ואינו עורך דין כללי בתחום האזרחי. חשוב לציין כי תביעות בגין רשלנות רפואית הן מורכבות ודורשות ידע רב והמקצעות בחס לתחומים אחרים. בשורה תחתונה, וודאו כי העורך דין מתעסק רק בתחום זה.

  1. ניסיון ומוניטין

אומרים שאין חכם כבעל ניסיון, אולם השאלה  הנשאלת היא – כמה זמן ניסיון הוא זמן סביר כדי לדעת שבצענו בחירה נכונה? התשובה היא כמה שיותר. ככל שלעורך דין יהיה יותר ניסיון כך תרוויחו מקצועיות ללא פשרות.

  1. זמינות לאורך כל הדרך

חשוב לבחור בעורך דין המציע זמינות ושקיפות מלאה לאורך כל הדרך, הרי מדובר בתהליך מורכב הדורש שיתוף פעולה מלא של שני הצדדים. לכן, בדקו האם העורך דין ומישהו מטעמו זמין, במידה והשארתם הודעה בדקו תוך כמה שמן חזרו אליכם, בדקו האם העורך דין קבע לכם פגישה מיידית או לאחר זמן ממושך.