ייצוג עסקי ביפן

השוק העסקי של יפן הולך ומתפתח בשנים האחרונות, ולכן אין זה פלא כי יותר ויותר חברות ישראליות מחפשות ייצוג עסקי ביפן. מדובר למעשה בהזדמנות עסקית מעולה, שתאפשר לעסק שלכם להתפתח ולהתקדם בשוק היפני שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. אך על מנת להיכנס לשוק הזה, יש צורך להכיר את חוקי המשחק ששוררים במקום, להסתגל לתרבות שונה ומיוחדת ובעיקר להבין כיצד לפעול נכון על מנת ליהנות ממקסימום הפוטנציאל המצוי בתחום. חשוב לזכור כי השוק היפני אינו פועל כמו השוק האמריקאי או השוק האירופאי, הרגלי הצריכה ביפן שונים מאוד מאלו הנהוגים בארצות הברית או באירופה. למעשה, כל ההתנהגות העסקית אינה דומה כלל להתנהגות הרווחת במערב, ולכן חשוב להיעזר בחברה שתוכל לייצג אתכם כהלכה ולאפשר לעסק שלכם לפרוח ולהתפתח בשוק היפני. דרור רוטר ונטע קלמנסון הקימו חברה שמתמחה בייצוג חברות ישראליות בשוק היפני וישמחו לסייע גם לכם להתמקם ולהכיר את מאפייני השוק.

כל מה שחשוב לדעת לגבי ייצוג עסקי ביפן

כאמור, השוק העסקי ביפן שונה לחלוטין מהשוק העסקי של המדינות השונות במערב. מי שלא מכיר את התרבות היפנית או את הקודים הנהוגים וכללי ההתנהגות הבסיסיים, יתקשה מאוד ליצור קשרים ביפן ולקדם את העסק שלו. לכן כדאי להיעזר ביד מכוונת שתלווה אתכם לאורך כל התהליך ותדע לייעץ ולסייע בעת הצורך. דרור רוטר קורא ודובר יפנית עסקית והוא בקיא בכל כללי ההתנהגות הנדרשים ביפן. נטע קלמנסון זכתה ללמוד תואר שני בכלכלה ביפן, ומתוקף כך העבירה במקום מספר שנים ולמדה את כל ההתנהלות העסקית הנהוגה במדינה הקסומה הזאת. למעשה יפן מהווה פוטנציאל אדיר לכל חברה ישראלית שמחפשת להרחיב את פעילותה ולספק את המוצר או השירות שאותו היא מציעה ל-130 מיליון האנשים שחיים ביפן ברמה גבוהה ונהנים מהיתרונות של העולם המודרני. חברת I J DO למעשה מאפשרת לחברה הישראליתייצוג עסקי ביפן ייצוג ביפן, מציאת הזדמנויות עסקיות רלוונטיות לחברה, איתור של סוכנים מקומיים ומפיצים שיסייעו לקדם את החברה ומוצריה וכמובן יצירת שיתופי פעולה עם שותפים עסקיים פוטנציאלים.

לסיכום, על מנת לפעול ביפן וליהנות ממלוא הפוטנציאל המצוי בשוק הפורה הזה, יש צורך ביד מכוונת וליווי צמוד על מנת לגרוף את מלוא הרווחים. חברת I J DO מאפשרת ליווי צמוד ויחס אישי ופרטני לכל לקוח, במטרה להתאים את השירות או המוצר שלו לצרכים של השוק היפני תוך התחשבות בהרגלי הצריכה ובאיסוף מידע לגבי המתחרים.