3 טיפים לעיצוב פנים של דירות יוקרה

כשאנו מעצבים דירת יוקרה יש דבר אחד עיקרי אותו אנו מחפשים וזה את מראה הזה ה- ״וואו״. השילוב בין ייחודיות, טרנדים עיצוביים שנותנים את הטון הסופי, שימוש בחומרי גלם איכותיים שישתלבו בהרמוניה בחלל – אלו ועוד אמורים ליצור עבורנו מצד אחד מראה יוצא דופן, כזה שגורם להתפעלות ומצד שני לשמור על ניקיון, קלאסיות והרמוניה.

אז ליקטנו עבורכם 3 טיפים לעיצוב פנים של דירות יוקרה.

  1. אבן היסוד של כל תהליך עיצוב היא תהליך החשיבה. הרצון שלנו ליצור חוויה בכל פעם שאנו נכנסים לביתנו הוא חלק בלתי נפרד מצורך קיים אצל אנשים שמשקיעים כל כך הרבה מחשבה, זמן וכסף בתהליך העיצוב של הבית שלהם. לכל דבר קטן יש משמעות ולכן כדאי להשקיע מחשבה בכל פרט. נסו להבין את התחום ולהיחשף לטרנדים הכי חדשניים, שאבו השראה ממגזיני עיצוב גם בארץ וגם בחו״ל, צפו בסרטונים, נסו לבקר בדירות יוקרה שעוצבו לפי טעמכם האישי וכך תיצרו את הויז׳ן הייחודי לכם שיבוא לידי ביטוי בבחירת הסגנון העיצובי, בבחירת חומרי הגלם, בבחירת המרקמים, הצבעים, התאורה ושאר אלמנטים שישלימו את המראה באופן שאתם מחפשים. כמובן שניתן להיעזר בבעל מקצוע, תמיד טוב להתייעץ אך לפני שאתם מגיעים לשלב הייעוץ אתם חייבים לדעת מה אתם רוצים או לפחות לדעת כיוון.
  2. הגדירו את הצרכים שלכם – לכל חלל בבית יכול להיות מענה לאינספור צרכים בהתאם לאופי המאפיין את האנשים שיגורו ויחיו בו. אם ניקח את הסלון בתור דוגמא יש משפחות שבכל ערב יושבות בו וצופות בטלוויזיה במשך שעות, אחרות רק מארחות בסלון פעם בכמה חודשים ולכן הוא סוג של ״מוזיאון״, יש משפחות עם 5 ילדים כאשר הסלון הוא החלל בו כולם רצים, קופצים, מציירים ומשחקים בעוד אצל זוג מבוגרים הסלון מחובר בכלל למרפסת שם הם שותים את הקפה של הבוקר וקרואים עיתון. זו הסיבה שיש להכין רשימת צרכים עבור כל חלל ולהסיק על אילו צרכים כל חלל וחלל עונה לנו. פעולה זו תסייע לנו מאוד בתהליך העיצוב ותקל עלינו פלאים. טיפ זה למעשה משלב בין פונקציונליות ליופי שזה בעצם הדבר הכי הכי חשוב בעיצוב של דירות יוקרה.
  3. לכו עם מה שקלאסי ועם האמת שלכם- אופנה היא דבר מתחלף. אז נכון שתמיד אפשר להיחשף למה הכי עכשווי, מה הכי מתקדם ומה הכי חדש אבל חשוב מאוד להישאר נאמנים לעצמנו כי בסופו של יום אנחנו גרים בבית שלנו ולא נוכל בכל יום להחליף ספה, וילון או ריצוף – אז לכן עם האמת שלכם.