עיצוב חדר אמבטיה בקלות – כך תעשו את זה!

חדר האמבטיה שלכם הוא חלל שחייב להיות מסודר, נקי ומעוצב, בין אם מדובר בחדר אמבטיה גדול במיוחד או אפילו קטן וכזה שנמצא בדירה שכורה.

הצורך בחדר אמבטיה נעים וכיפי נובע בעיקר מכך שבחדר זה אנו חשופים, אנו מתקלחים ומתארגנים לקראת עמל יומנו תוך שאנו נרגעים בו כאשר אנו מסיימים את היום. לכן אסתטיקה ועיצוב הן חלק אינטגראלי בחלל.

אבל כיצד מעצבים את החדר הזה בקלות? הנה כמה טיפים חשובים שבאמצעותם לא תצטרכו לשכור מעצב פנים או אדריכל!

כדי לעצב את האמבטיה שלכם בצורה נעימה ישנם כמה פעולות שחשוב לעשות ביניהן:

ניקוי ופינוי החלל – דאגו לנקות את חדר האמבטיה או המקלחת לפני תחילת העיצוב, ודאגו להשליך פסולת וחפצים שאינם מתאימים למקום, כמו גם שלל אביזרים שנמצאים באמבטיה זמן רב. חשוב שהחלל יהיה רענן ונקי לקראת תהליך העיצוב.

החליטו על קונספט שילווה את החדר – חשוב לבחור קונספט שילווה את חדר האמבטיה, בין אם מדובר בקונספט של עיצוב בקווים נקיים בסגנון מודרני המלווה קרמיקה לאמבטיה בגוונים כהים או בהירים, מאד לבין אם מדובר בסגנון עיצוב ים תיכוני או כפרי המלווה עם קרמיקה לאמבטיה בגוונים נועזים יותר. חשוב לשים לב להתאמה של החפצים באמבטיה, הכיור, הארונות והמקלחת עצמה לסגנון העיצוב.

שימו את הדגש על הפרטים הקטנים – המקלחת שלכם לא חייבת להיות מקום משמעם. כיום באמצעות שלל פרטים קטנים אפשר להפוך אותה למקום קסום עם מגבות ידיים קטנות וצבעוניות, סבונים מעוצבים שמסודרים לצד הכיור, פריטי אומנות כמו כדים ועציצים מעוצבים כמו גם תמונות צבעוניות – כולם ואחרים יכולים לסייע לכם לעצב את האמבטיה בקלות. 

פרקטיות – לצד עיצוב האמבטיה חשוב לשמור על פרקטיות. וודאו שאתם מצטיידים באלמנטים פרקטיים כמו מתלים נוחים לתליית מגבות, ארוניות שיש בהם מקום לתכשירי רחצה, ארון מגבות מרווח ועוד. בכך תוכלו לשלב עם העיצוב המבוקש גם פרדיקטיביות ופרקטיות בשימוש בחדר האמבטיה.