איך בוחרים בית דפוס

עם כל הכבוד לעידן הממוחשב, עדיין ישנן לא מעט סיבות אשר בעבורן צריך אדם פרטי וגם חברה עסקית לשירותים של בית דפוס. בתי דפוס מתעסקים במנעד רחב של עבודות דפוס כמו הדפסה של לוחות שנה, הדפסה של יומנים, הדפסה של ספרים, הדפסה של קטלוגים, הדפסה של עלונים שיווקיים, הדפסה של אלבום דיגיטלי והרשימה עוד ארוכה מכדי להסתיים כאן. הדבר הבא שעולה לסדר היום לאחר ההבנה של הדרישה הגבוהה לבית דפוס שיכול לבצע את העבודה הנדרשת הוא החיפוש אחר חברה שיכולה לספק את ההדפסה בצורה הכי מקצועית שאפשר, אז איך בדיוק אפשר לבחור את בית הדפוס עבור המשימה שלנו מבין כל אלה שקיימים באזור ויכולים לבצע אותה? עוברים על פני העיקרים הללו.

עיצוב גרפי

במקרים רבים בהם מבקשים עבודה של הדפסה צריכים גם את היצירה של כל העיצוב הגרפי שלרוב יהיה אפשרי גם בסטודיו שנמצא בבתי דפוס שונים לשירות הלקוחות. דבר זה מאפשר לקבל שירות חשוב באותה הכתובת ולא לבצע את העיצוב מקום אחד ואת ההדפסה במיקום אחר, בשל האיחוד של השירותים הללו כדאי מאוד לחפש אחרי בתי דפוס שמציעים גם את שירותי העיצוב של הסטודיו שממוקם כחלק בלתי נפרד משירותי בית הדפוס. רצוי לשים לב כי מדובר בעבודת עיצוב על ידי מעצבים גרפיים מנוסים ששולטים היטב בתחום.

איך בוחרים בית דפוס

ציוד מתקדם

זה מאוד חשוב לדעת באיזה ציוד משתמש בית הדפוס בו שוקלים לבצע את ההדפסות שלנו מכיוון שלא כל בית דפוס עובד עם הציוד החדיש ביותר ובהחלט לא כל בית דפוס מציין זאת. יש ליזום בצורה עצמאית את השאלות הללו על מנת להבין באיזה איכות תצא ההדפסה שלכם, כאשר חלק בלתי נפרד מהאיכות נובע גם מהיות האנשים שמתפעלים את המיכון הזה בעלי מיומנות גבוהה.

שירות

האם בית הדפוס יוצר אתכם קשר על מנת לעדכן אתכם כי ההזמנה התבצעה ומוכנה למשלוח? האם אתם מרגישים כי יוצרים עמכם קשר עבור כל שלב ושלב של הפרוייקט על מנת שתמיד תדעו מה קורה ותוכלו להיות שותפים בלתי נפרדים עבור האישור של העיצוב ויתר הבחירות שצריכות להיות זמינות עבורכם? בשילוב עם האפשרות של משלוח החומר כדי לחסוך עד כמה שניתן זמן ללקוחות בית הדפוס, אין ספק שכזה שמעניק את התחושה שאתם בידיים בטוחות.

מחיר

לכל דבר יש את המחיר שלו, אבל בעולם של ההדפסות מקבלים טווח רחב ותחרותי של מחירים, איך יודעים שהמחיר הוא נכון? עושים שקלול של סך השירות שמקבלים ובודקים האם זה תואם למחיר השוק באם מדובר במחיר נמוך מידי כדאי שתעברו הלאה, אם המחיר נראה לכם סביר לסוג הפרויקט, מה טוב.